דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר העבודה עם הרצון ליהנות מתרחשת בשני שלבים:
1. אני נלחם עם הרצון לקבל שלי, מתגבר עליו ומבצע פעולת השפעה.
2. אני נלחם על הרצון לרוחניות, כיוון שהוא נעלם. אני הופך כמת כלפי הרוחניות ואיני רוצה לבקש או לקבל עזרה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני רוצה לרכוש את הרצון לרוחניות, את הרצון להשיג את הבורא ולדבוק בו, את הצורך בהשפעה. נמצאת לפניי "אדמה לא מעובדת", שאותה אני רוצה להפוך לשדה רוחני. אני רוצה לחפור החוצה את הרצון האגואיסטי ולגלות בו חללים, בכדי להשיג מתוך האדמה הזאת את השמים, את העולם הרוחני.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשהאדם רוכש את הכוונה "על מנת להשפיע", הוא מסוגל לגלול את האבן (לב האבן), שחוסמת את פי הבאר, ואז כולם יוכלו להנות ממֵי הבאר. בור מלא מים, כלומר אור חסדים, זוהי באר מַיִם חיים. אור החסדים מעניק לאדמה כוח ויבול חדש.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן לנתק את הכוונה האגואיסטית מהרצון רק על ידי האיחוד עם החברים. אנו חופרים יחד את הרצון המשותף. דומה הדבר לבניית בית על כְּלוֹנְסָאוֹת: חופרים בורות באדמה, יוצקים לתוכם בטון ועל עמודים אלה מקימים את הבית. אנו מוציאים את הכוונות האגואיסטיות ומכניסים במקומן כוונות "על מנת להשפיע"

תוצאת תמונה עבור טוויטר על האדם להוציא את הכוונה "על מנת לקבל" מתוך הרצון שלו. הבורא החדיר בכוונה תחילה את הכוונה האגואיסטית לתוך הרצון שלנו, כמו שמחדירים כְּלוֹנְסָאוֹת במהלומות לתוך הקרקע. עלינו להוציא אותן החוצה ולמלא את הבורות הנותרים במים, בכדי שתיווצר באר. כך, נקבל אדמה פורייה שנוכל לבנות עליה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חפירת באר, פירושה קבלת כוונה "על מנת להשפיע" בתוך רצון מקולקל, אדמה רגילה. עלינו למצוא את המקום לחפירת הבאר, להרגיש את החיסרון ולהתחיל לחפור באדמה עד שהתעלה תתחיל להתמלא במים, בתכונות הבינה, בהשתוקקויות לעבוד ב"על מנת להשפיע".

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשהכוונה להשפיע תמלא את כל הבור בתוך הרצון להנות, אז נוכל להשתמש במים אלה, בכדי להשקות את האדמה, להחיות את אשר זרענו ולתת מים לבעלי החיים: החמורים, הגמלים או את בני האדם, ולהגיע בהדרגה לתיקונים חדשים. חפירת בארות היא תחילתה של העבודה הרוחנית.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest