דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו מתאספים לשיעור לא בכדי לאגור ידע, אלא בכדי להשיג חיבור חדש, נוסף. שיעור פירושו מידה, מידה בה אנו יכולים להתחבר בינינו ביתר שאת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אדם, שהתמזל מזלו להיות בעשירייה שהגיעה לגילוי הבורא, מסב הנאה לבורא. העשירייה היא ערוץ, שמעביר את גילוי הבורא לכולם. החברים בעשירייה רוצים להתקשר עם הבורא ולהעביר את הגילוי שלו לכל הנבראים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ככל שהמצב מורגש בתוך האגואיזם כלא נעים, קשה יותר, כך טוב יותר. משמעות הדבר היא, שבפעולה שאני עושה, איני מונע על ידי האגואיזם ופועל כנגדו. במצב שכזה, אני מממש הלכה למעשה את הוראת הבורא להתקרב אליו, על אף ההתנגדות של האגואיזם שלי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר שמחה של מצווה היא מצב בו אני יכול לעשות פעולה כנגד רצון להנות גדול יותר. ייתכן שזהו הישג לא גדול, אך העיקר הוא, שהפעולה תהיה כלפי האיחוד. כל מה שאני זקוק לו הוא חיבור עם החברים ושיעור: אלה הם שני הכלים להתקרבות לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר גילוי הבורא מתרחש מתוך המצב השפל ביותר, מ"העפר", כמו שכתוב "כִּי עָפָר אַתָּה וְאֶל עָפָר תָּשׁוּב". אנו נופלים כל הזמן למצב של עפר, מאבדים כל עניין, כל רצון, כל טעם ברוחניות. ועלינו לעלות מתוך העפר הזה: "אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ יַעְזֹרוּ".

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם בעצמו אינו מסוגל לעלות מהירידה, אלא רק אם האחרים יתנו לו דוגמה ויעוררו אותו. עליה שכזאת היא עליה נכונה, שאינה מתרחשת בזכות האגואיזם. החבר עוזר לי לעלות ואני עוזר לו, כלומר, אני עובד בקבוצה, שבה פועלים כוחות האיחוד. זוהי פעולה רוחנית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני נמצא למטה, ואילו החברים נמצאים למעלה, משום שאנו מעלים זה את זה כמו מטפסי הרים, שקשורים בחבל אחד. אני מבטל את עצמי כלפי העשירייה ומשתדל להרגיש את עצמי כנמוך מכולם, ובזכות כך, אני מקבל מהעשירייה כוחות חדשים. באמצעות כוחות אלה, שקיבלתי מהחברים, אני עוזר להם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאני מבטל את עצמי כלפי הקבוצה, אני מקבל ממנה כוח עליון, שפועל עליי ומעורר אותי. הייתי הנמוך מכולם, אך כעת, אני משפיע על כל יתר החברים באמצעות הכוח שקיבלתי והופך להיות כמו בורא כלפיהם. תחילה קיבלתי מהחברים בתור מלכות, ואילו כעת אני משפיע להם בתור כתר.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest