דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר כולנו צריכים להעריך את המתרחש כפועל יוצא של מצבנו כלפי התיקון. וירוס הקורונה הינו תוצאה של מצבנו הלא מתוקן כלפי דרישות הטבע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר קשה מאוד לשלוט בעולם לפי מידת האמת, משום שאנו נמצאים תחת שליטת האגואיזם, שאינו מאפשר לנו לארגן את החברה בצורה אמיתית. איננו יודעים כיצד למדוד את הכוח של אדם, את הרצונות שלו, את ההשתוקקויות שלו. איננו יכולים לפעול לפי האמת, על אף שאופן פעולה זה הוא הטוב ביותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איש אינו מרגיש היכן נמצאת האמת. כל אחד חושב שהוא צודק, אך אין הוכחות לכך שזוהי האמת האחת לכולם. בכל פעם שאנו מתקרבים לאמת, אנו נכנסים לעימות נוראי זה עם זה. איש אינו מוכן להקריב את האמת שלו, את האגואיזם שלו, את דעתו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במקום להשתמש באמת, בני אדם משתמשים בחסד, צדק ושלום. האמת נסתרת, אנו מחביאים אותה. איש אינו רוצה לראות את האמת, עד כמה אני חייב לכולם, בכדי לספק את המערכת האינטגרלית של הנשמה הכללית – נשמת "אדם הראשון". זה יחייב את האדם לעבוד רק לטובת הזולת. איש אינו מסכים לכך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן לכונן את האמת רק באמצעות גמר התיקון.
ואילו אנו עוד לא הגענו לאמונה מעל הדעת.
לא תהיה הסכמה בעולם, משום שרק עיקרון האמת מאפשר להגיע לאיזון אמיתי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ללא גילוי הבורא בעולמנו, לא נגיע לשלווה.
החלוקה לשני חצאים שנאבקים זה בזה, שונאים זה את זה, תסלים יותר ויותר, עד שהיא תהפוך למלחמת עולם. ואז העולם יתחיל את ההיסטוריה מחדש, בכדי להגיע לתיקון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשנראה שאין לנו את האמת, אך היא חיונית לחיינו – נגיע אליה.
כשנבין שלא ניתן להגיע לפשרות, מה שיישאר לנו לעשות זה לעלות מעל לפילוג של החברה, מעל לשני כוחות הטבע, אל הכוח השלישי – אל האמונה מעל הדעת, שמשלבת בתוכה את שני הכוחות. הכוח הזה הוא הבורא.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest