דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא הוא כוח ההשפעה והאהבה. כשאני מבצע את רצונו, אני בונה את מערכת הקשר ביני לבינו דרך הקבוצה, דרך העשירייה, דרך כל האנושות. איני חושב ואיני מבקש בעבור עצמי, אלא רק בעבור האחרים: שלא ישכחו על המטרה, שלא יתנתקו ממנה. אני מעביר את שכלי ואת ליבי אליהם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם כל אחד ידאג לאחרים במקום לעצמו, אזי אנו נעבור מדרך ייסורים לדרך תורה, דרך האור, ניפטר מווירוס הקורונה ומכל הבעיות האחרות. אם נתחיל לחשוב על האיחוד, הכול בעולם יסתדר מאליו. עלינו רק לתקן את מחשבותינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר "הכול במחשבה יתבררו". נביא בכך לאיזון בין כל כוחות הטבע, שמבלבל כעת את חיינו בכוונה תחילה, כמו טורף את כל הקלפים. הכל תלוי ברצון שלנו בדרגת האדם, הדרגה הגבוהה ביותר של העולם הזה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בכל מקום, ברגע שמופיעה בעיה כלשהי, אנו יכולים להיכנס ל"תיבה", כלומר לדרגת הבינה, ולהתחבא שם. ואז, שום דבר לא יוכל להזיק לנו, שהרי דרגת בינה היא כמו עובר ברחם אימו, שמוגן מכל הצדדים. זהו המקום הבטוח ביותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו יכולים להסתתר בתיבה יחד עם כל הרצונות האגואיסטיים שלנו: דומם, צומח, חי, מדבר, כשאנחנו סוגרים את עצמנו בתוך התיבה, כדי להימצא בחיבור הכללי. למרות שכל אחד ירצה לבלוע את הזולת, התיבה פועלת עלינו בכוח ההשפעה שלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה הוא המבול, שמדרבן אותנו לבנות תיבה בכדור הארץ, כלומר יחסים שעוטפים אותנו ומגנים עלינו. כל אחד מתייחס טוב לזולת ולא מנסה לאכול אותם. כולם נכנסים לתיבה אחת ומבינים שאסור להזיק זה לזה. כך, נעבור בבטחה את "המבול".

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest