דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל החיים שלנו, העולם שלנו – זוהי הגלות מהעולם העליון. איננו מודעים לכך, משום שאיננו מרגישים מציאות אחרת, מתוקנת. רק לימוד חכמת הקבלה יכול לכוון אותנו להסתכלות נכונה על העולם. הגילוי העיקרי הוא שהעולם הוא אדם אחד!

תוצאת תמונה עבור טוויטר איננו מסוגלים להרגיש את התכונה הרוחנית (השפעה), אלא בעשר ספירות בלבד. זהו הגבול, שרק ממנו ואילך אנחנו מרגישים את קיומנו. תשע הספירות הראשונות הן גל שעדיין לא הגיע למודעות שלנו, הרצון (המוח) עדיין לא מגיב ולא מצייר את התמונה של המתרחש.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הבריאה – זוהי הויה, חמש דרגות השפעה מצד הבורא. מנקודה זו ואילך, כדי להידמות לבורא, הנברא (הויה) מתחיל להתחלק לצורות פרטיות, כדי להתוודע לעצמו ביחס לבורא ובהדרגה לבנות מעצמו "אדם" – מערכת של השוואת צורה לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר "לפני שהאדם מתחיל להרגיש את העולם העליון, הוא נמצא בגלות ממנו. בתחילה אין הוא מרגיש את מצבו כגלות, אולם במידת השפעת האור המחזיר למוטב, האדם משתוקק להפוך להיות לנותן ולגלות בתוך השתוקקות זו מצב, עולם הפוך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר "פרעה – זוהי שאיפה לשלוט, להיות חשוב מכולם ולרמוס כל אחד. פרעה הופך אותנו לעבדים של כסף, מעמד חברתי, אופנה. מכות מצרים, בדומה ל-GPS הרוחני, מזהירות אותנו מצרות: "עצרו וחשבו מסלול מחדש!". באופן זה, אנחנו מוצאים את "משה", את כוח האהבה והאחדות!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם נשווה בין תכונת האור, ההשפעה, עם תכונת האגואיזם, הקבלה, נקבל בכל רמה של השוואה רמות שונות של תלות פיזיולוגית, ביולוגית, כימית, פסיכולוגית ועוד – חוקי ה"אור-רצון". בכך טמון טבע כל העולמות!

תוצאת תמונה עבור טוויטר חכמת הקבלה מאפשרת למדען להשתמש בכוח מהמדרגה הבאה של ההתפתחות, על מנת שיוכל לעלות, כלומר להשיג את המדרגה הבאה ברגש ובשכל. קבלה היא מדע, הדורש מהחוקר לרכוש את תכונות האובייקט הנחקר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא ניתן להזיק לעצמך או לאחרים על ידי לימוד חכמת הקבלה, כיוון שהעולם הרוחני מוגן, נסתר מהאגו שלכם, על ידי המסך שלכם עצמכם. כמו שלא תוכלו להרים משקל מעל לכוח שלכם, כך לא תוכל לראות את מה שלא תוכלו להשתמש בו בעל מנת להשפיע ולאהוב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חכמת הקבלה אינה מקדמת בברכה סירוב לאגואיזם. האגואיזם זהו חומר, שנברא על ידי הבורא. ככול שהוא גדול יותר, כך אנחנו יכולים לתקן אותו יותר ולהידמות לבורא, תוך כדי התעלותנו אליו. מידת ההידמות לבורא בהשפעה ואהבה, נקראת "מסך". ואותו – את המסך – יש לדרוש מהבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא – זוהי תכונת השפעה ואהבה, שמהווה את כל מה שקיים, את כל טבע כל הדרגות, העולמות. אין עוד מלבדו! האדם נברא בתכונה הפוכה לבורא, על מנת שיוכל להידמות אליו ובמידה זו לגלות אותו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לפני יציאתו מהאגואיזם, האדם מגלה חוסר יכולות להילחם עם האגו הגדל. נדמה לו, שהוא נסוג אחורנית. מתגלה יאוש, צץ פיתוי לדת, כלומר, לקבלת תגמול בעבור פעולות מכניות. אם האדם עוזב, הוא הופך לאויב של הקבלה. כך היה בכל הזמנים…

תוצאת תמונה עבור טוויטר האגואיזם משכנע את האדם, שהדרך אינה צריכה להיות בלתי מתפשרת, כפי שמכתיבה חכמת הקבלה. אין צורך לסבול במלחמה עם האגו, הרצון להנות. לכן במקביל לחכמת הקבלה התפתחו דתות אגואיסטיות, שיטות אגואיסטיות, "מתנות אברהם".

תוצאת תמונה עבור טוויטר המאמצים הם הכרחיים, כדי שמתוך תכונת השפעה ואהבה תתגלה הגלות, שבירת נשמת האדם הראשון בינינו. הסימן לגאולה הינו תחושת הייאוש לגלות השפעה ואהבה, כלומר את הבורא. הרגשה זו חייבת להיות משותפת. ממצרים יוצאים אל החיבור!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדת מקלה על החיים, בכך שהיא מאפשרת לבצע פעולות חיצוניות שמתגמלות בשכר בעולם הזה ובעולם הבא, על פני פעולות פנימיות לתיקון האגו. זה עוזר לברר את האגואיזם כנגד תכונת ההשפעה של הבורא. לכן הדתות והשיטות נחוצות לבירור הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנשים משתוקקים לרצונות: אוכל, מין משפחה, כסף, כבוד, מושכלות. ביחס אליהם מופיעות בבני האדם תחושות של גאווה או בושה. חכמת הקבלה מפתחת באדם השתוקקות להדמות לבורא, מתוך החיבור בקבוצה והבקשה לבורא. ביחס אליהם מתגלות גאווה ובושה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר פסח – אנחנו פוסחים מעל לאגואיזם, בעת שאנו יוצאים ממצרים, מפרעה. פרעה הוא האגו. זהו כוח שקיים בתוכי. מצרים (מיץ-רע) – זה ריכוז הרע. הפסיחה מתבצעת על ידי הבורא.
הכרחי לצאת מתוך האגואיזם, אחרת לא תוכל לעשות אף לא תנועה נכונה אחת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא זו תכונת האהבה וההשפעה. זו תכונה שנמצאת בכל הנבראים. בתוך היחס שלך כלפיהם, ובשום בפנים ואופן לא בנפרד מהם. כשתתייחס אליהם כמו הבורא, תגלה דווקא בהם את הבורא, במידת ההידמות שלך אליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נאמר: "אני ולא שליח", כלומר הבורא בעצמו מוציא אותנו מתוך האגו, מתוך מצרים. פירושו של דבר, שאני נמצא במגע עם הבורא, ללא תכונות מתווכות. אני מרגיש שאני נמצא מול הבורא, ובדרישה שלי, אני קושר את הגאולה עמו בלבד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו לא מודעים למידה שבה אנחנו שונאים את הבורא, עד כמה אנחנו מרוחקים ממנו בקוטביות התכונות. אנחנו שונאים דווקא את הבורא, שהרי "אין עוד מלבדו". דווקא מהנקודה שאליה כל אחד חייב להגיע בהתפתחותו, עלינו לשנות את הכול – ו… להתחיל לאהוב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין שום דבר מיותר בעולם. כשנכיר את מערכת הנשמה, נמצא את המקום של כל אחד בתוכה. אולם, מבלי להכיר את המערכת, אנחנו דומים לילדים שלא מצליחים להרכיב לגו ויש להם חלקים מיותרים. כשנרכוש את התכונות של הבורא, נגלה את הייעוד של כל אחד ואת היחס הטוב זה לזה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר החברה הישראלית המתוקנת זוהי אומה מאוחדת, למרות שלפי מוצאנו מקורנו מעמים שונים שיצאו מבבל העתיקה. אך, מעל לכל ההבדלים נגלה קשר ואהבה. וכל המחלוקות יהפכו לאחדות ולגילוי הבורא בתוכנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חוקי הטבע הם מוחלטים. אולם, הטבע דורש לציית לחוקיו, בהתאם להתפתחות האדם. חכמת הקבלה מלמדת אותנו את חוקי הטבע. איננו משנים את התכונות שקיבלנו מהטבע, את 9 הספירות, אלא לומדים כיצד לחבר אותן בצורה נכונה מעל למורה שלנו – האגואיזם…

תוצאת תמונה עבור טוויטר משימת האדם היא לחבר בין תכונות פרטיות, נפרדות ואף מנוגדות. דווקא בחיבור בין התכונות הללו מתגלה האחדות. הבורא הכין בעבורנו את העבודה הזאת בכוונה תחילה, על מנת שנגלה את שלמותו תוך כדי "שנחבר את חלקי הטבע".

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו לא צריכים וגם לא מסוגלים לתקן את עצמנו! רק כוח אחד מסוגל לעשות זאת – והוא הבורא (האור העליון). אולם, אנחנו צריכים לבקש את זה ממנו. האגואיזם לא מאפשר לנו לפנות לעזרה מהבורא, כדי שעל ידי ביטול שליטת האגואיזם, נגלה את שליטת הבורא בכל.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest