דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר המורה מלמד איך לחשוב, ולא מה לחשוב.
הוא מלמד להיות עצמאי מכולם ומעצמי, מצביע רק על המטרה – גילוי הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפצת שיטת תיקון האדם בעת הזאת יכולה להיראות בעינינו כעול כבד. אך ככל שנתקדם, נבין, שדווקא באמצעות הפצה זו, אנו מסבים תענוג לבורא. אם אנו מרגישים את הבורא כגדול, אזי נישא בשמחה בעול הזה ולא נרגיש כבדות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר היום ננסה להתחיל לבנות פרצוף בפועל – ליצור דבר מה משותף מהאגואיזם האישי שלנו, לפסל את הנשמה. עלינו רק להרטיב את החימר במים – חסדים, ואז הכול יתחבר לגוף אחד של 10 ספירות, שממנו נוכל לבצע פעולות משותפות למען הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הטבע (הבורא) רוצה להראות לנו שעד שלא נלמד להתייחס זה לזה בצורה נכונה, עלינו להיות כמעט ומבודדים זה מזה. ואין זה משנה האם אנחנו נמצאים בהפגנות או בתפילות. רק יחסים הטובים בינינו יבטלו את הסגר!

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה אינו מכה, אלא דחיפה להתפתחות, שנועדה לפתח אותנו, להביאנו לאיחוד ודרך האחדות – להרגשת הכוח העליון של הטבע. אנו חייבים להיות קשורים עימו. דבר זה אינו שייך לדת. כשזה יקרה, החיים שלנו יסתדרו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעבר, הטבע פיתח אותנו על ידי דחיפות מאחורה. כיום, הטבע מתייצב מולנו, אינו מאפשר לנו להתפתח ובכך דוחף אותנו למימד העליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ארגון בני ברוך אינו נגד מחאות אלא נגד גדילת השנאה ההדדית בעם. כיון שקיימות דרישות מיוחדות אל העם שלנו: להראות לכל האנושות את ההתקרבות מעל הדחיה ההדדית. העם שלנו הוא מיני דגם של אומות העולם ולכן עליו להגיע לשלום בתוכו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאחר כל הסבל והבירורים, אנו נגלה שרק התקרבות טובה והדדית (ערבות) מהוה את האמצעי היחיד להצלה מכל הצרות. אנחנו נגלה בעל כורחנו שההוראה "ואהבת לרעך כמוך" מהוה את תנאי החיים. אז בואו ונראה דוגמא זה לזה!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest