דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אשמתנו טמונה בזלזול בהשתוקקות לקשר עם אחרים ובזלזול בפנייה על כך לעזרת הבורא. מטרת הבריאה היא איחוד הנבראים ברצון אחד להתאחד עם הבורא. מעשיריות פרטיות לעשירייה אחת, שתכלול בתוכה את כל האנושות. במידה זו אנו נמצאים בקשר עם הבורא!

תוצאת תמונה עבור טוויטר בראש השנה הזה מתגלה מצב חדש של המציאות. לאחר 5780 שנות התפתחות, האנושות מסוגלת לעלות למדרגה הרוחנית הראשונה. העשיריות הראשונות פותחות את הפתח ונכנסות לרוחניות, תוך שהן מושכות אחריהן את העולם כולו. נהיה מוכנים לכך בכוח האחריות, הביטחון והערבות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ראש השנה הזה שונה מכל הקודמים לו בכך, שהבורא בבירור מתחיל להתייחס לכל העולם כאל אחד שלם. כך גם עלינו להתייחס לבורא ולפנות אליו עם כל העולם, תוך משיכת כל העולם למטרה, שהוצבה על ידי הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם נתבגר, אזי הטבע לא ייאלץ להעניש אותנו. כך, נוכל להשתתף בעצמנו בהתפתחותנו, באחריות זה על זה, מתוך ראיית הערבות ההדדית כמטרה אמיתית.
מהות קיום האדם אינה כלל להיות חופשי מהטבע, אלא ללכת במודע יחד עמו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כפועל יוצא מהשפעתו של וירוס הקורונה, נתחיל לחשוב בעל כורחנו על התלות ההדדית בינינו, נתחיל להכיר באחריות הדדית. בעל הסולם (מאמר "השלום"): "הטבע, כמו שופט בעל מקצוע, מענישנו על פי התחשבות עם התפתחותינו".

תוצאת תמונה עבור טוויטר איך להגן עליהם?
הווירוס הזכיר לנו על כך, שאנו תלויים זה בזה לחלוטין. הווירוס נושא מידע, שמאפשר לבִּיּוֹסְפֵרָה לשמור על שיווי משקל מערכתי. כאשר איננו יוצרים בינינו קשר נכון, הווירוס עושה זאת ברמה הביולוגית, ובכך מאלץ אותנו לדאוג לזולת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לפתע נקלעתי לתלות מסוכנת באנשים זרים. האמת היא, שגם הם תלויים בי, אך הדבר אינו מקל עליי. ואם הסובבים אותי לא יגלו מודעות לכך שלא ידביקו אותי, אני אדבק מהם. כמעט ולא ניתן להתגונן מפני כך. כמו כן, גם הקרובים שלי נמצאים בסכנה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר שיעור אחרי שיעור, אסיפה אחרי אסיפה, כך נרגיש יותר ויותר, שקיימת כמות אנשים גדולה, אנושות, שהקבוצה שלנו צריכה להובילה אחריה. כמו קטר, שמושך אחריו רכבת מרובת קרונות אל המטרה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתנה לנו הזדמנות להפוך להיות לאדם, להידמות לבורא, ולמשוך אחרינו את כל האנושות לתיקון. כל עבודתנו טמונה בכך. זאת הסיבה לכך, שאנו נקראים עובדי ה' (הבורא). זוהי זכות מאוד גדולה, משימה נכבדה ומיוחדת. אם האדם מזלזל בה, אזי מחליפים אותו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest