דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר מזכ"ל האו"ם, אנטוֹניו גוטרש, הודיע שהתפרצות וירוס הקורונה יוצאת מכלל שליטה. מגיפת COVID-19 הינה משבר, שאינו דומה לאף משבר אחר.
זה נכון: נכנסנו לתקופת תיקון האנושות, בטוב או ברע. שיטת התיקון היא חכמת הקבלה. רצוי לא להתמהמה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר בפרוס עלינו שנה חדשה, אני רוצה לאחל לכולם את מה שהכי חסר לכולנו – קשר בינינו, קירבה בינינו, אהבה.
זה תמיד מציל את העם שלנו, זה נמצא בתוך הקודקס, בתוך הרשימות, בתוך הכרומוזומים של העם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר "תן לי להרגיש אותך ואז אשתנה!" – זה מה שאדם צריך להגיד לבורא. זוהי הפנייה והסליחה הנכונה. אני עובר עבירות, כי אין לי את הרגשת הבורא, אין לי אמונה ואין מי שיעצור בעדי. איני יכול לנהוג אחרת, שהרי אם הבורא אינו שולט, אזי היצר הרע שולט!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין לי את הרגשת הבורא, אין לי אמונה ולכן אין מי שיעצור בעדי. איני יכול להתנהג בצורה אחרת, שהרי אם הבורא אינו שולט עליי, אזי שולט היצר הרע, האגואיזם. לכן, אני מבקש, שהבורא ישתלט עליי. זוהי בקשתי העיקרית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני מבקש מהבורא: "תן לי להרגיש אותך ואז אשתנה!". זה מה שהאדם צריך להגיד לבורא – זוהי הבקשה והסליחה הנכונה. שהרי, למה אני מבצע פשעים? משום שחסרה לי הרגשת הבורא, שנקראת אמונה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האם עשיתי פעולה כשלהי? לא עשיתי שום פעולה, הבורא עשה את הכול. והוא עשה זאת בכוונה תחילה, בכדי שאדע עכשיו מה בדיוק עליי לתקן. אני לוקח את הרע הזה, שהתגלה עכשיו, ומתחיל לתקנו. כל ההשתוקקות שלי היא קדימה ולא אחורה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איננו נזכרים בעבר ואיננו מבקשים עליו סליחה. עליי להכיר לא במה שהיה, אלא בכך שאיני משתוקק כעת לתיקון. איני מבקש את עזרת הבורא בכך. אני רוצה להתקדם קדימה ולא לחטט בעבר ולהזיל דמעות על מה שנעשה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ראש השנה זהו הזמן לבקש סליחה מהבורא על כל הפשעים שלי. אני מרגיש שאין לי את הרגשת החשיבות והגדלות של הבורא, ועל כך אני מבקש סליחה. שהרי, אם הייתי מרגיש את הבורא כגדול וכחשוב, אזי הייתי מתנהג אחרת. חסרה לי רק הרגשת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עם ישראל, וגם כל העולם, אינם מבינים את האופן בו ההנהגה העליונה של הטבע (הבורא) מעבירה אותנו באמצעות הסגר לסדר יחסים חדש, לבנייה מחדש של החברה, של הייצור, של המסחר, לצריכה מוגבלת (נורמלית) שמאוזנת עם הטבע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התיקון של הנברא, נשמת האדם, טמון באיחוד הנבראים, בערבות הדדית, במימוש המצווה של "ואהבת לרעך כמוך", ולאחר מכן במעבר מאהבת הבריות לאהבת הבורא, כמטרת ההתפתחות שלנו. כך מושגת מטרת הבריאה – בהשתוות הצורה עם הבורא, באהבה כלפיו, בדביקות בו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest