דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הוירוס אינו משמיד אבל הוא חובק את כל כדור הארץ ומשתק את החיים שלנו ובכך מושך תשומת לב אליו. הוא נובע ממדרגה רוחנית, מתוכנית של גמר התיקון הכללי ובכך הוא מיוחד ומביא את כולם למבוכה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם איני עולה מעל לעולם שלנו, אזי אני מרגיש את החיים כתא אחד. אם אני מחובר עם הזולת, אזי אני מרגיש את הזרם הכללי של החיים, שזורם דרך כולם. זה מה שנקרא חיים רוחניים. אנו מגיעים להרגשה של חיי הכלל ומשיגים את 125 הרמות שלה. והן כולן שייכות לחיים הנצחיים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבעיה משתלשלת מהמדרגה העליונה בה אנחנו קשורים יחד, כדי להראות שאנחנו חייבים להתחבר. אם נתקרב, נעורר את ירידת המגפה. ניפול לאגואיזם – המגפה תשוב. כך הבורא ילמד אותנו להשתוקק לקשר בינינו ואיתו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו להרגיש דרך מגפת הקורונה שנכנסנו לצרה בגלל הפירוד. צריך לקשור יחד את המצב הפיזי והנפשי. המרחק הנפשי הגדול כל כך בינינו וחוסר ההרגשה כמה החיבור הוא נפלא – זו הסיבה לכל הצרות שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הרוחניות מתחילה מפסח, מיציאת מצריים, מהיציאה מהאגואיזם. אך עליה להתפתח 7 חודשים, מהרצון לקבל, ממלכות, לרצון להשפיע, לבינה. בחודש השביעי אחרי פסח מגיע ראש השנה, התחלה חדשה, מצב בו אנו מתחילים לבנות את המדרגה הרוחנית החדשה שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מה עליי לבנות, ממה עליי להתרחק ולמה להתקרב? זאת הסיבה לכך, שתקופת הסליחות קודמת לראש השנה, שבמהלכה אני מברר את התכונות האגואיסטיות שלי. אני רוצה להגיע מקבלה להשפעה, מהשכל של דרגת חי לאמונה מעל לדעת, לדעת של הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם תמיד נמצא בתוך הבורא, כמו עובר ברחם אימו. עליו רק להרגיש את מה שהבורא "אומר לו" – וזהו מצבו העליון.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest