דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הווירוס מכה בנו ברמה הביולוגית, בחברה ובמשפחה. לכן עלינו להבין מדוע הטבע מתייחס אלינו כך, ומה יש ביכולתנו לעשות בכדי שלא להסתתר מהתופעה הזאת, אלא לרצות להתרפא…

תוצאת תמונה עבור טוויטר בכל מחלה יש הבראה, המחלה מרפאה. עלינו לראות לאן מוביל אותנו ווירוס הקורונה, ולעבור בעצמנו למצב בריא. לשם כך עלינו להבין את המכה הזאת. הרי מאחוריה ניצב כוח, שאינו שואף להכות אותנו לחינם, אלא רוצה לרפא אותנו…

תוצאת תמונה עבור טוויטר המצב יכול היה להיות גרוע בהרבה מאשר מגיפת ווירוס הקורונה. אבל הבורא לא נקט במידות קשות יותר. הרי לטבע יש מטרה – להביא את כולנו לחיבור נכון. אנו חיים בזמן כזה, שבו החיבור הכללי צריך להתממש באופן ברור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה הינו מכה חלשה, שנובעת מאהבה ורחמים לבני אדם, שאינם מבינים את מטרת חייהם. עלינו להכיר בסיבה, שבגינה הגענו למכות מהסוג הזה. למה איננו שומעים את הזהרתו הראשונה של ההורה, כמו ילדים טובים, בכדי לשנות את התנהגותנו ולחיות טוב?

תוצאת תמונה עבור טוויטר איננו נשמעים לאזהרות הטבע: עלינו להיות אינטגרליים, להתקשר בטוב , להתייחס טוב זה לזה. אחרת, אנו קובעים את התנהגות הטבע על ידי התנהגותנו ולא מאפשרים לו להיכנס לאיזון – ולכן אנו סובלים יחד עם הטבע שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מעבר לכל תאוריות הקונספירציה ויתר התירוצים, בכל מקרה, תוכנית הבורא היא זו שקובעת את דרכנו. ואילו אנו מתבלבלים בתוך המחשבות שלנו ואיננו רוצים לעלות לדרגת הבורא באמצעות האמונה מעל הדעת. כולם נכשלים במצב הזה, אך מי שמתקדם, נכנס לעולמו של הבורא.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest