דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר ב-22 לאוגוסט, האנושות תכלה את המלאי השנתי של משאבי הטבע לשנת 2020, שכדור הארץ מסוגל לשחזר תוך שנה. השנה, בגלל המגיפה, היום הזה ייחול באיחור של 23 ימים. אנו צורכים כמו היינו חיים ב 1.6 כוכבי לכת. לקראת שנת 2050 האנושות תזדקק למשאבים בסדר גודל של שני כוכבי לכת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ראש ארגון הבריאות העולמי אומר, שהמגיפה תסתיים תוך שנתיים. לא הייתי ממליץ למהר עם קביעת מועד סיומה. עד שלא נגיע למצב של יחסים טובים בינינו, הטבע ימשיך לאלץ אותנו לכך באמצעות ייסורים. יתרה מכך, באמצעות ייסורים קשים יותר ויותר. זה מה שארגון הבריאות העולמי צריך לחשוב עליו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר המדיניות הליברלית ווירוס הקורונה הפכו את הוליווד לעיר של נרקומנים ופושעים. רחובות לוס אנג'לס מטונפים, רהיטים ומזרקים מושלכים בהם, בני אדם לא נורמטיביים מסתובבים בה – וכל זאת, על רקע ווילות בשווי מיליוני דולרים. מי שיכול, עוזב את העיר! הבעיה של ארה״ב היא האגואיזם שמעוגן בה בחוק.

תוצאת תמונה עבור טוויטר על אף אמצעי הקשר המודרניים, בני אדם מרגישים יותר ויותר בודדים, כי באמצעי הקשר האלה אין רגשות, אין קשר לבבי, אין מילוי לבדידות, אין הזדהות. לפנינו גילוי של ריקנות עצומה, חור שחור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בני אדם, האנושות, אינם מכירים עד כה בכך, שלא יהיה סוף לווירוס הקורונה. הסוף יגיע, כשנכיר בתלות המוחלטת שלנו באגואיזם ונרצה להיפטר ממנו. רק הייאוש ידחוף אותנו להחלטה הנכונה – לדחות את האגואיזם על הסף.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו נמצאים בתוך חוק הקשר הכללי ומתקדמים בהתאם אליו, כל חיינו תלויים במימושו. חשבנו שמגיפת וירוס הקורונה תסתיים במהרה, שנחזור לחיים הקודמים. כיום, איש כבר אינו חושב כך. מהפיכה שמוכיחה לבני האדם שאינם שולטים בחייהם מתחוללת בהם!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest