דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנושות התקרבה מאוד לתיקון ולגאולה מהאגואיזם. לא יהיה לנו צורך במרדף אחר דברי ערך חומריים. אנו עתידים להעריך רק את הקשר בינינו. איש לא יזיק לזולת, אלא כולם רק ידאגו זה לזה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הבעיות נוצרות רק בכדי להביא אותנו לערבות. אנו משקמים בכך את האיחוד, שבו התקיימנו לפני שבירת נשמת האדם המאוחדת, ואליו כולנו צריכים לחזור כיום במודע. לכן ההתקרבות בינינו הינה התרופה היחידה לווירוס הקורונה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הטבע פועל לפי חוק הערבות הכללית, אחרת הוא לא היה יכול להתקיים. היצר הטבעי מאלץ אותו לכך. אך בני האדם, שנמצאים מעל לדרגות הדומם, הצומח והחי של הטבע, חייבים לממש את ערבות באמצעות מאמציהם המודעים ועזרה הדדית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כתוב: "עולם הפוך ראיתי".
השונא שלי אינו אויבי. הוא אינו מפריע לי. להפך, הוא בן בריתי!
שהרי הוא מסייע לי להגיע לטוב!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנשים בכל בעולם עוזבים את הערים הגדולות – חממות הטרור. המשרדים, שמהם העבודה עוברת לבתים או מצטמצמת בכלל, נסגרים. בקרוב, זה ייגע גם בכל מוסדות החינוך, למעט חוגים וספורט. לפנינו שינויים חברתיים גדולים. אך האנשים אינם מוכנים להם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר המשבר העולמי, שנגרם על ידי וירוס הקורונה, מעורר דיכאון, בהלה, מחשבות אובדניות, תלונות על בעיות נפשיות על רקע האבטלה המתגברת, אי היציבות הפיננסית, מגבלות וסגרים, פחד על בריאות. 50% סובלים מהתקפי חרדה, דיכאונות – במיוחד הצעירים.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest