דף הבית / אקטואליה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר לעולם לא נצליח להשמיד את נקודת המבט ההפוכה, שהרי אם אנו הורסים את היריב, אזי בתנועת בומרנג, אנו הורסים את עצמנו. עליי לדאוג לכך, שהיריב יתקיים, שהרי כך, הוא מסייע לי לחשוף את דעתי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל דבר בעולם קיים בכדי לקיים את הופכיותו. לא ייתכן שיתקיים צד אחד בלבד, אך משימתנו היא לאזן בין כל המערכות. המשמעות העתידה של האיזון הסופי ביניהן היא גמר תיקון וגילוי הבורא – הקו האמצעי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם מטרתנו אינה גילוי הבורא, אזי ההשמדה כדאית. הנחיצות בגילוי הבורא בלבד תדחוף אותנו להתעלות מעל לאגואיזם שלנו, בכדי שבמאבק עימו ניצור מקום לגילוי הבורא מעל לשני הניגודים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כמה סבל נדרש, בכדי להגיע למסקנה, שרק שינוי היחסים בינינו ליחסים טובים ישנה את חיינו. הטבע ילחץ עלינו עד שנגיע למסקנה זו. הוא לא יאפשר לנו לנו להתרגל לצורת הקיום הנוכחית. שהרי אנו החלק המזיק היחידי בטבע!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם הממשלה אינה מסוגלת לחשוב נכון על העתיד, אזי החברה בעצמה חייבת להכיר בכך, שהיקף העבודה שלנו יצטמצם עד כדי רמה הכרחית לקיום, כאשר גם העבודה ההכרחית תתבצע דרך קווי התקשורת. כך יתקיימו גם לימודי הילדים והסטודנטים. חבל לבזבז כוחות ואמצעים, בניסיון לחזור לעבר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנשים עדיין דורשים להשיב את מקומות העבודה, שהם איבדו בגלל וירוס הקורונה. הם בטוחים בכך, שהכול עוד ישוב לקדמותו. הם מאמינים בכך, שהמדינה מסוגלת לסדר את הכל ולפצות על הכל. איש אינו אומר להם, שהעבר לא יחזור. למעשה, אנשים רבים נוספים עוד עתידים לאבד את מקומות עבודתם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר – אילו אנשים יזכו להערכה בעתיד ?
– אנשים, שיביאו תועלת לחברה וילמדו כיצד להתאחד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם הפך לבלתי מובן.
עלינו להפסיק לראות אותו דרך ההפרעות, שמגיעות מוירוס הקורונה.
מתרחש שינוי התפקוד של כל הטבע, ואילו הוירוס הוא רק אחד הביטויים של השינוי הזה.
מטרת השינויים של הטבע היא לשנות את האדם, להעלותו למצב רוחני עליון.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest