דף הבית / אקטואליה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו נהיה מוכרחים לזנוח את כל המערכות שבנינו: הבנקים, התעשייה, המסחר, החינוך, ולעבור למערכת החדשה. צמחנו לשם כך, בכדי שנעבור במודע בעת הזו למצב ה"השפעה", תוך אחיזה במושכות המצב בידינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו חיים בתקופה חדשה. התקופה הקודמת כבר לא תחזור. לכן, אין טעם לשבת ולהצטער על החיים הישנים, כמו זקן, שנזכר עם דמעות בעיניים בשנות נעוריו. התקופה הזו חלפה, הסתיימה! זרקו אותנו מהמצב הקודם, סגרו אחרינו את הדלת ואין דרך חזרה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר תמה תקופת הילדות, שבמהלכה הטבע חינך אותנו באמצעות מכות עדינות, כמו היינו ילדים קטנים. הגיע הזמן שנבין, מה עלינו לעשות. רק על ידי חיבור הלבבות, האדם יכול להתחבר עם הטבע ולהרגיש חיים חדשים בחיבור זה. זוהי מהפיכה אמיתית!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הניסיונות לחזור לחיים הקודמים לא יצליחו. להפך, בכל פעם שננסה לחזור אחורה, נחטוף מכות. מכות אלה יחנכו אותנו ויכוונו לכיוון החדש – להיות קרובים יותר לטבע, כלומר, להגיע לאיחוד אינטגרלי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל מה שמתרחש דומה לסרט, שמתנגן על ידי הבורא. אני רוצה לראות את הבורא מבעד לסרט, מבלי לאבד את הקשר עימו. ובנוסף, אני רוצה לבנות את המסך האישי שלי, בכדי להיות מכוון לבורא ללא הפסקה. כך, אני נכנס לעבודה תחת הנהגתו של הכוח העליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר דווקא בחיבור בין הכוח החיובי לכוח השלילי מגיעים לדביקות. לא ניתן להגיע לדביקות ללא השנאה. אחרת, על בסיס מה ניתן לבנות איחוד, בהעדר בסיס של דחייה? צריכים להגיע למצב, בו מחשבותיי ורצונותיי ייכנסו בין המולקולות שלך וילחימו אותנו זה לזה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איני צריך לוותר על דעתי, כי קיבלתי אותה מהבורא. עליי רק להכיר בכך, שיש זכות קיום שווה גם לדעה אחרת, שהפוכה לדעתי. בזכות כך, שאנו יוצרים מקום לא במקומנו, אלא לידינו, אנו בונים את הבורא.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest