דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו לא תופסים בצורה נכונה את מצבנו. אנו דומים לחולה שחושב שהוא בריא ושיש לפניו עוד חיים שלמים. כל הסימנים לכך שהאנושות גוססת נמצאים לפנינו. אסור להתעלם מכך. הכל צריך לשרת את הריפוי מהאגואיזם המתגבר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המכות שכל האנושות חוטפת מווירוס הקורונה, ייאלצו אותה בסופו של דבר להיכנע, להירגע ולהשתתק, תוך הבנה, שזו פעולת הכוח העליון, שלא יאפשר לנו לעשות ככל העולה על דעתנו: לא לאנשי ימין ולא לאנשי שמאל. לא יהיה מנוס מלקבל את מרות ההשפעה של הכוח השלישי – הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ככל שווירוס הקורונה יימשך תקופה ארוכה יותר, כך תִּרְבֶּה כמות המהומות בישראל, עד לכדי מלחמת אזרחים. האגואיזם מתגבר בכל יום ולא ייתן למצב הזה להירגע. פיוס בין יהודים יכול להתקיים רק בקו האמצעי, למעלה מהאגואיזם של כל הצדדים. רק האור העליון יחולל זאת!

תוצאת תמונה עבור טוויטר מלחמות היהודים לא נערכו עם היוונים והרומאים, אלא בין היהודים. וגם במהומות הנוכחיות אין שום דבר חדש. זהו גילוי מחדש של מלחמת האגואיזם, שאינו מוכן לוותר לאיש, בדיוק כפי שקרה לפני אלפי שנים. המצב הזה יימשך עד שהאגואיזם שבנו יגלה את אפסיותו ויבקש תיקון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במצב הלא מתוקן, אנו מהווים את הרע של העולם, ואילו במצב המתוקן נהפוך לכל הטוב של העולם. לכן נאמר, שכאשר עם ישראל עולה, הוא מתעלה מעל כולם, ואילו כשהוא יורד, הוא נופל נמוך מכולם. שהרי אנו מהווים את התמצית של הרצון לקבל תענוג הגדול ביותר מכל אומות העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תראו מה הבורא עושה! חשבנו שהאדם יכול לקבל שכל חדש ורגשות חדשים רק דרך מכות כמו מלחמת עולם, אסונות טבע, התפרצויות של הרי געש, הוריקנים, צונאמי. אך לא היה צורך בכך. בשקט בשקט מופיע הוירוס ועושה את כל העבודה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest