דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר בימים אלו מימוש התיקון הינו קריטי. העולם עובר מצבים מבולבלים, ממצב למצב, ללא הבנה בדבר מה שיקרה מחר. זה מעיד על קצב גבוה של התקדמות ועל חוסר ההבנה שלנו לגבי המקום שאליו העולם מתקדם ולהיכן עוד עליו להתקדם. רק הקבלה תראה את הדרך אל האור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נציגים מכל העמים נהו אחרי הקריאה של אברהם להתחבר באהבה. הם התחילו לקרוא לעצמם ישראל (המכוונים אל הבורא) – לחיבור ולאהבה. החלום הזה חי בבני האדם גם היום ומתחיל להתגשם בזמננו..

תוצאת תמונה עבור טוויטר אברהם לימד את תלמידיו לחיות לפי החוק ואהבת לרעך כמוך. כלל עיקרי זה "על כל הפשעים תכסה אהבה" הבדיל ביניהם לבין כל יתר אומות העולם שנשארו בבבל ולאחר מכן התפזרו בכל הארץ..

תוצאת תמונה עבור טוויטר המשבר, שווירוס הקורונה הביא אליו, הוא לידת העולם החדש. נכנסנו כמו עובר לתהליך ההכנה ללידה בעולם החדש. הטבע, הבורא בהריון, ועליו ללדת אותנו. עלינו לעזור לו, להסכים לתהליך, להתאחד יותר ולהתכונן ללידה..

תוצאת תמונה עבור טוויטר העובר הרוחני שוחה במֵי אימו – באור החסדים, שעימו הוא נולד. אם נתחבר בינינו לעובר בריא, אז נרגיש שאנו נמצאים באור החסדים, בים של חסדים. אנו, הנשמה, העובר – נתחיל לגדול, ללמוד לראות עולם חדש. לפנינו הלידה בעולם החדש!.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו בונים את הגוף של האנושות, שנולדת עתה, באמצעות האיחוד. אנו חייבים להתחבר כך, שניוולד בריאים. ווירוס הקורונה מסייע להתקדמות ללידה הרוחנית, תוך שהוא משאיר את הנחוץ ביותר. הווירוס אינו עונש, אלא תרופה למשבר. הבורא מרפא באותו האמצעי שעל ידו הוא מכה!.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חכמת הקבלה מלמדת להשתמש נכון בשני הכוחות המנוגדים של הטבע: כוח הקבלה וכוח ההשפעה, שנאה ואהבה. אל לנו להשמיד אף אחד מהם! אם נשלב נכון בין שני הכוחות האלה, אם נאזן ביניהם, אזי נגיע להשתוות הצורה עם הבורא. אין שום דבר מיותר בעולם, עלינו רק לאזן בין הכוחות האלה..

תוצאת תמונה עבור טוויטר כלכלת ארצות הברית נמצאת בנפילה חדה ועמוקה יותר, מאשר במדינות אחרות. מהקפיטליזם הגס, היא נמצאת קרובה להכרת הרע ולסוציאליזם אמיתי. יתרה מכך, ארצות הברית היא בבל המודרנית. התפתחותן של שאר המדינות נעצרה. לפנינו מכת טבע בתקופת החורף! התרופה לכך היא ההתקרבות בין בני האדם.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest