דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר העזרה מלמעלה היא בכך שאנחנו לא צריכים לגדל את האהבה שלנו לחברים, את ההשתוקקות לחיבור ולאיחוד, באותו הגובה שהשגנו אתמול. ניתן להתחיל מאפס ואפילו מיחס שלילי כדי להוסיף שוב. כך נצבר הון גדול…

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני שוכח כל יום על המצב של אתמול ולא זוכר על אותה החשיבות שהענקתי לחברים, לעבודה בקבוצה, ליחסים בינינו. אני מתחיל מאפס ואפילו ממדרגה נמוכה יותר מדחיה מוחלטת. לכן קל לי יותר לעבוד. היגיעה שלי מתחדשת בכל יום!

תוצאת תמונה עבור טוויטר דווקא בזכות זה שאנחנו כל הזמן מתחילים מדף חדש, אנחנו יכולים להוסיף למה שהיה. אם היום היינו מתחילים מהגובה שהשגנו אתמול, לא היינו יכולים להחזיק בו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כעת, מתרחשת לידה של החברה החדשה. לידה זו דומה להתפתחות העובר ברחם האם: משהו מפתח את העובר, הופך אותו עם הראש כלפי מטה (כלומר, משנה את השקפת העולם שלו) ובאמצעות לחץ מוציא אותו לעולם החדש. עלינו להכיר בכך ולהשתתף בלידתנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה מלווה את שינוי החברה, שבנויה על בסיס אגואיזם, לחברה שבנויה על בסיס קשר בין בני אדם, עד כדי קשר של "ואהבת לרעך כמוך". שינוי זה טמון בטבע, הוא חייב לצאת לפועל ועכשיו זה קורה. השינוי שמתרחש אינו החלפת החברה, אלא שינוי היסוד שלה, מאגואיזם לאלטרואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הטבע הופך את העובר עם הראש כלפי מטה ודוחף אותו החוצה מרחם האם. כך עלינו לשנות את היחס שלנו לעולם, מאגואיסטי לאלטרואיסטי. הסביבה עוזרת לנו, אך גם העובר בעצמו מבצע עבודה עצומה במהלך הלידה. נעבוד יחד. לפנינו לידה רוחנית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כעת, אנו עומדים לעבור צירי לידה – להיוולד בתכונה חדשה, מתכונת הקבלה לתכונת ההשפעה. אך אין ברירה. זה מתוכנת על ידי הטבע. התהליך החל! לא נימלט ממנו. ניתן להקל על התהליך רק על ידי השתוקקות לאיחוד!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest