דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם דורש באופן עיקש שוויון חברתי כלל עולמי. דרישה זו גְּדֵלָה על רקע אי השיוויון ההולך ומתרחב. כל התאוריות הקודמות של אי שוויון חברתי אינן מציאותיות יותר. עלינו להכיר בכך, שרק השתחררות הדרגתית מהאגואיזם הטבעי תרגיע את החברה העולמית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדור החדש אינו נבנה על בסיס שנאה לעבר, אלא על בסיס התאמה לטבע. אחרת, הייסורים ייאלצו אותנו לתקן את החברה שלא בנינו נכון. בירור ובניית העתיד לפי עצות של חכמת הקבלה, תוך ידיעת חוקי הטבע, אינם שבירת החברה, אלא בנייתה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנושות עדיין אינה מכירה בנחיצות בהתקרבות הדדית לבבית, שאליה וירוס הקורונה דוחף אותנו בעדינות. אך עלינו לדבר על כך וללמוד את הכתבים של מורינו המקובלים – זה יכין את החברה ויעלה אותנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הנחיצות בהבנה הדדית, לבבית ובהתקרבות זה לזה דוחה את כולנו, אבל אחרת, הטבע יאלץ אותנו לכך באמצעות ייסורים. לומדי הקבלה חייבים להסביר לכולם, שהעתיד שלנו תלוי דווקא בכך שנתקרב זה לזה. אחרת המעבר להתקרבות יהיה עקוב מדם. העתיד לפנינו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אנו נמצאים באמת במעבר לחברה חדשה, במעבר מחברה אגואיסטית לחברה אלטרואיסטית, אזי מעבר זה מוטל דווקא על עם ישראל. ואם איננו לוקחים אותו על עצמנו, אזי הטבע יאלץ אותנו, כהרגלו, באמצעות לחץ כבד. או אז מצבנו יהיה גרוע משל כולם, בכדי שנראה להם דוגמה להתקרבות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לפי חכמת הקבלה, אם אנו באמת נמצאים במעבר לדור חדש, במעבר מאגואיזם לאלטרואיזם, אזי התרופה האמיתית למגיפה תהיה רק התקרבות חיובית בין בני אדם, ובמיוחד – בין הישראלים. זה מה שהחברה והממשלה צריכות להתחיל לעסוק בו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר המדענים של אוניברסיטת מינסוטה (Minnesota) אומרים, שלא ניתן יהיה להביס את וירוס הקורונה (SARS-CoV-2).
כלומר, עלינו לחיות עימו. משמעות הדבר היא, שבמוקדם או במאוחר בני האדם יגלו, שמִּבֵּין כל התחבולות, רק התקרבות הדדית מסירה את כל הבעיות. תיקון הרע הפנימי מבטל את הרע החיצוני.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מנכ"ל ארגון הבריאות העולמי, תאודרוס אדהנום גברה-יסוס, אמר, שלעת עתה, העולם לא יחזור למצבו הקודם.
העולם צריך לעבור מצבים, שיביאו את היהודים, ולאחר מכן את יתר אומות העולם, להכרה בנחיצות האיחוד בקרבם ולאחר מכן בין כולם. רק השתוקקות לקשר פנימי תביס את וירוס הקורונה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest