דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר המוני וירוסים מתקרבים אלינו. זה לטובתי. כל מה שקורה בעולם, קורה למען האנושות, בכדי שנתבגר ונשתנה מעט.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא מכה ובכך מרפא! אנו עתידים לראות כיצד מדינות, שכיום סובלות יותר, ומשום כך נאלצות לסיים את הקשרים הכלכליים הקודמים, ייכנסו מהר יותר לתבנית חדשה של כלכלה, שמסוגלת לספק את צרכי עצמה, ויתייצבו בהתאם תבנית החיים החדשה – ייצור של דברים שנחוצים לקיום בלבד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאמתו של דבר, נחוצה קריסה כלכלית, משום שהכלכלה בנויה על בסיס צריכה בלתי מוגבלת. העובדה, שמנהיגי העולם רוצים לשמר בכוח את כלכלת הצריכה, מצביעה על הקשר שלהם לעולם העסקים, שמאלץ אותם לשמר את הצריכה בצורה מלאכותית למטרות בצע כסף.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל העולם עתיד להתכווץ לרמת "הכרחי ומספיק לקיום". בני אדם יהפכו בכך לדומים לבעלי חיים, שהרי ברמת הגופים, אנו בעלי חיים. ואילו ברמה הרוחנית, נשקיע את כל כוחנו בהגדלת הנשמה לרמת השתוות הצורה עם הבורא! גדילה זו אינה מוגבלת!

תוצאת תמונה עבור טוויטר במקום לסגור את הענפים ואת החברות שאינם חיוניים לחיים, ממשלות מנסות להושיט להם גלגל הצלה, על אף שמדיניות זו דווקא הורסת מהר מכל את העסקים ואת הכלכלה, שכבר אינה מתפקדת ואפס כוחה. לסיכום, לא צפויה לנו נחיתה, אלא קריסה קשה של הכלכלה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר תקופת "בין המצרים" מסמלת מצב רוחני, שבו היה עלינו לעמוד בלחץ רוחני, אך לא הצלחנו לעמוד בו ובית המקדש, המסך הרוחני, הקשר בינינו, ףנחרב. כיום, אנו נזכרים בחורבן זה ומתכוננים להקים מחדש את חומות בית המקדש – המסך!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כולם מחכים לכך, שמגיפת וירוס הקורונה תחלוף. אך זוהי רק ההתחלה. הרי היא צריכה לשנות את צורת החשיבה של האנושות כולה. האנושות זקוקה לזמן, בכדי להרגיש את המצב הזה לעומק, להבין מאין היא באה ולשם איזו מטרה. ולאחר מכן, להבין כיצד להשתנות לצורת האיחוד!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו מתקרבים בכל יום לתפיסת המציאות הנכונה, על אף שהתרשמותנו מהמתרחש מתקרבת בכל יום לחורבן מוחלט.
זהו מעשה ידיו של הבורא, בכדי שנכיר בכך, שרק הבורא בעצמו מסוגל לתקן אותנו. ואם נסכים לכך, אזי הוא יתקן!

קראו עוד בטוויטר שלי.

One comment

  1. גילי ויפליך

    הרב לייטמן/קבלה לעם מלמדים את הדרך לטוב. כל האהבה שבעולם אליכם וכמובן גם ללייטמן המתוק

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest