דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו מסתכלים על העולם דרך האגואיזם – הדעת. הבורא ברא אותנו בכוונה תחילה בטבע האגואיסטי. באמונה מעל הדעת, אנו מעלים את עצמנו לדרגת ההשפעה, הבינה, ונכנסים לתוך הראייה של הבורא, לתוך עולמו, לתוך הרגשת המציאות שלו. אמונה מעל הדעת מאפשרת לנו לראות את המציאות בצורה בה הבורא רואה אותה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אמונה מעל הדעת אינה הונאה עצמית, אינה דמיון, היא מעבירה אותנו לעולם האמת המקורי. ואז אנו רואים את עצמנו בעולמו של הבורא, מסתכלים על הכול מהעיניים שלו. אמונה מעל הדעת הינה מדרגה עליונה, תכונת הבינה, תכונת ההשפעה, תכונת הבורא, עולם האמת, שאינו מְעוּוָת על ידי האגואיזם שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אחרי שהאדם מתקן את האגואיזם שלו באמצעות צמצום, מסך ואור חוזר, תוך עלייה למדרגת ההשפעה, האמונה מעל הדעת, כלומר השפעה מעל הקבלה, הוא זוכה לראות ולהרגיש את המציאות האמתית, שנבראה על ידי הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בסופו של דבר, המכות והייסורים ישכנעו אותנו בנחיצות להתנתק מהאגואיזם. אך קיימת דרך מוצלחת יותר. אנו הרי אגואיסטים נוראים ואיננו מסוגלים ללכת כנגד האגואיזם שלנו, כלומר כנגד עצמנו. אנו יכולים למשוך כוח מלמעלה: את המאור המחזיר למוטב. המאור ינתק אותנו מהאגואיזם, ינקה אותנו, יתקן אותנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ד"ר רוברט רדפילד, ראש המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן בארצות הברית (CDC), אמר שווירוס הקורונה הוריד את ארה"ב על הברכיים. ארה״ב מתכוונת להקצות 7 טריליון דולר לגילוי מוקדם של וירוסים חדשים.
לדעתי, עלינו פשוט להתחיל לחיות בצורה חדשה, כך שנשאיר רק את הדברים ההכרחיים לחברה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest