דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר עליה רוחנית תיתכן במידת חשיבות הבורא, תכונת ההשפעה והאהבה. חשיבות הבורא תיתכן במידת חשיבות החיבור בקבוצה. חיבור, פירושו יציאה מעצמי אל החברים, שהיא גם היציאה לעולם העליון, לאמונה למעלה מהדעת, אל הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אף על פי שהעולם שלנו הוא כאין ואפס בהשוואה לעולם הרוחני, האגו מוריד את חשיבותו. עבודתנו הקבועה היא לרומם את חשיבות העולם העליון, את הכניסה אליו, ברגש ובשכל, תוך שאנחנו נשארים ברגשות העולם הזה. גדלות הבורא מעל האגו היא הדבר המרכזי בגדילה רוחנית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם צריך לדעת את הבורא ואת עצמו, איך נברא, ומאין הוא בא, ולאן ילך, ואיך את האגו לתקן, ואיך הוא עתיד לבוא בדין, מהי נפש זו שבו, ומאין באה, ועל מה היא באה בגוף הזה, ולדעת העולם הזה ואת העולם העליון, ואת הבורא, ולתקן את העולם. (זוהר לעם, זוהר חדש, שיר השירים, 483-482)

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשעוסקים בזוהר, מעוררים כוח הנשמות של כל הצדיקים עם כוח משה. כי בהיותם מתעסקים בו, הם מעוררים את האור כפי שהיה בשעת חיבורו, ומזהירה השכינה ומאירה מאותו האור כתחילת חידושה אז, וכל העוסקים בה, חוזרים ומעוררים אותו האור שגילו רשב״י וחבריו בשעת חיבורו (רמ"ק, אור יקר, שער א', סימן ה')

תוצאת תמונה עבור טוויטר יש הרבה שוטים שבורחים מלימוד ספר הזוהר, אשר הוא חיינו. ולו עמי שומע לי, היו שוקדין כל ימיהם ללמוד ספר הזוהר והיו מבטלין כל גזירות רעות, והיו ממשיכים שפע ואור (נוצר חסד, פרק ד' משנה כ').

תוצאת תמונה עבור טוויטר על פי הליגה נגד השמצה, התרחשה עלייה של 60% בפשעים על רקע אנטישמי. ההסברים לסיבות לתופעה, תלויים בזהות הכותבים עליה: לבנים ושחורים, תומכי ומתנגדי טראמפ – כולם מוכנים להשתמש באנטישמיות בשעה שהם מאשימים זה את זה. אבל הקבלה טוענת שהסיבה האמיתית לאנטישמיות – ביהודים עצמם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההתקדמות הרוחנית נקבעת לפי ההבדלים שבין ירידות/עליות בשכל/רגש, בהשתוקקות להשפיע/לקבל, במתיקות ההשפעה/מרירות הקבלה. בעד/נגד הרצון להנות. עלינו ללעוס את רוע האגו, את מרירותו ומתוך ההפרעות להשיג את הדבש שבדבקות בבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר יש להעמיד כנגד האגואיזם את הבורא, הקבוצה, הערבות, האמונה, ההשפעה ואת האהבה – את כל הכוחות של העולם העליון. עלינו לכוון את הכול כנגד האגואיזם – את כל תשומת הלב שלנו, לעשות הכול כנגדו, באמצעות המשכת האמצעים המנוגדים לו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לימוד הזוהר הקדוש בזמן הזה נצרך לנו מאוד, להגן עלינו מהרע. כי גילוי חכמה זאת עתה, בדורות גרועים, הוא כדי שיהיה לנו מגן לאחוז בכוח העליון. הדורות הקודמים היו קרובים יותר לבורא, אבל בדורנו המגן שלנו היא רק חכמת הקבלה (ר' יעקב צמח, הקדמה לעץ החיים).

תוצאת תמונה עבור טוויטר יש הרבה שוטים שבורחים מללמוד הרזים, שבהם מסתכמים חיינו. לו אם היו שומעים לאזהרות מפני הרע המתגבר, אז היו שוקדים בספר הזוהר ומבטלים את כל האסונות, על ידי המשכת אור ושפע (נוצר חסד, פרק ד' משנה כ').

תוצאת תמונה עבור טוויטר כעת הזמן המחייב להרבות השגה בתורה הפנימית. ספר הזוהר, הפורץ נתיבות חדשות, מֵשִׂים במדבר דרך, מסילה בערבה, הוא וכל תבואתו, מוכן הוא לפתוח פתחי גאולה (מהאגואיזם של הטבע שלנו) (הראי"ה קוק, אורות, נ"ז).

תוצאת תמונה עבור טוויטר אידאל גשמי מושג על ידי השוואה בין בני אדם. האידאל הרוחני הוא לעלות מעל לבני האדם, לעשות את כל המאמצים על מנת לרכוש את תכונת ההשפעה והאהבה. מהאידאל הזה נפלו בחורבן הבית. המשבר הנוכחי יכריח את בני האדם ליצור יחסים שאינם מבוססים על האגואיזם, אלא למען הקשר עם הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כדי לעלות למימד העליון, לצאת ממערכת הקורדינטות התלת מימדית המוכרת, להשתחרר מההגבלות ולעבור לתפיסת מציאות חדשה ובלתי מוגבלת, צריכים כלי תפיסה חדשים הנקראים "אמונה מעל הדעת".

תוצאת תמונה עבור טוויטר לפעול בצורה רוחנית (לשמה) – פירושו של דבר לפעול על ידי כוח ההשפעה (האמונה), מתוכי החוצה, כאשר אינני מרגיש דבר בתכונות האגואיסטיות, אולם דווקא זה מה שמאפשר לי להתעלות מעל לעולם הזה, שקיים בתוך האגואיזם שלי. כוח המעבר למדרגה הרוחנית הוא כוח ההשפעה, האמונה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וכשיהיה קרוב לימות המשיח, חכמת הקבלה תתגלה לכולם (ספר הזוהר, פרשת וירא). עד עתה, היו דברי חכמת הזוהר נעלמים, ובדור הזה תתגלה ותתפרסם חכמה הזאת, ויבינו וישכילו ברזי התורה, שלא השיגו הקודמים אלינו. (העץ חיים, הקדמת הרח"ו על שער ההקדמות).

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest