דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר בשונה מדרגות הדומם, הצומח והחי של הטבע, בדרגת אדם פועל אגואיזם, שנברא במיוחד על ידי הבורא. האגואיזם אינו מאפשר לאדם לתפוס את מה שנמצא מחוץ לו כבעל זכות קיום, אלא אם כן יש לאדם תועלת מכך. ניתן לתקן את האגואיזם הזה, רק על ידי כיסויו בתכונה-כוח, שהפוכים לאגואיזם – באהבה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר מה היא הסיבה למהומות, שמתרחשות עכשיו בארצות הברית ובסין? הבורא רוצה להראות לנו, שהדבר היחיד שחסר לנו הוא – אהבה. עלינו לחפש ולמצוא את כוח האהבה הזה, שהרי רק על ידו נוכל להשיג איחוד כה חזק, שלכולם יהיה טוב!

תוצאת תמונה עבור טוויטר למה לחכות? השקר במערכת הנוכחית הופך לברור מאליו. רמת האבטלה לא תרד. חברות הביטוח לא ישרדו. הטיסות, הפגישות – לא יתחדשו. כל הפגישות והוועידות יועברו בוועידות וידאו. התיירות ההמונית תגווע לחלוטין. רוב בתי המלון ייסגרו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המשרדים הגדולים ייעלמו. תופיע "עבודה מהבית". הערים הגדולות יצטמצמו, המשרדים יוסבו לדירות. התאגידים הגדולים, העסקים הבינלאומיים, הבנקים הגדולים, המערכת הפיננסית – ייעלמו! הבנקים רק יממנו את התעשייה והמסחר. המדינות ייפרנסו את עצמן.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן לרפא את השנאה רק על ידי האהבה, שמכסה על כל הפשעים. אין אהבה בעולמנו, אך ניתן למשוך את הכוח הזה מלמעלה! אנו נהיה חייבים ללמוד לאהוב. אין ברירה! אם בארצות הברית חיים בני לאומים רבים, בבל של ממש, אז איך ניתן להגיע להסכמה משותפת? רק על ידי האהבה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר האהבה אינה דורשת שכל. אני פשוט אוהב ואין לכך הסבר. זה צריך להיות ברור לכל אחד מבין 8 מיליארד בני אדם וזה אינו דורש שום הכנה. דורנו כבר מוכן לשמוע ולהבין, שהפתרון יכול להיות טמון רק באהבה. נתחבר או ניכחד!

תוצאת תמונה עבור טוויטר המהומות שהתפרצו בארצות הברית, יתפשטו בכל העולם ולא ישככו. וירוסים חדשים וטרור יפקדו את העולם – כל זה יקרה רק בכדי להביאנו לאהבה. אין שום סיבה לאהוב, אך אני יודע, שאם לא אֹהַב, זה יהיה הסוף שלי – וגם סופו של העולם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר התקופה בה אנו חיים היא תקופה, שבה רק האהבה תציל אותנו. כלומר רק האיחוד מעל לכל הניגודים. גם אם איני אוהב שום דבר בילד שלי, בכל זאת אני אוהב אותו! האהבה אינה כפופה לאף חוק: "על כל פשעים תכסה אהבה". עלינו ללמוד את האהבה הזאת!

תוצאת תמונה עבור טוויטר לגלות אהבה, פירושו של דבר, לגלות שיש כוח בעולם, שמאחד אותנו מעל השנאה. זאת הסיבה לכך, שהשנאה מתגלה – בכדי שנזדקק לאהבה. לא ניתן לתקן את השנאה ללא האהבה. שני הכוחות האלה מגלים זה את זה ומשלימים זה את זה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במעמד הר סיני נאמר "אם אתם מקבלים התורה, מוטב ואם לאו, שם תהא קבורתכם" – כלומר, אם לא תתאחדו, כאן יהיה מקום קבורתכם. אנו חייבים למלא אחר חוק הטבע – האיחוד. האיחוד השלם מוכנה "אהבה". הטבע יוביל אותנו אליו בכל דרך אפשרית! לכן ההצלה טמונה רק באהבה – בקשר מעל לכל הדחיות!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest