דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר בריאות העם תלויה באיחוד, בערבות הדדית בקרבו. כל אדם ערב לבריאות של שכנו ולדאגה לכך, שכולם יהיו בריאים. כך ניפתר מהווירוס ונעשה פעולה לכיוון האיחוד, הערבות ההדדית ובניית כלי כללי ואינטגרלי!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הערבות ההדדית היא התיקון החשוב מכל! עליי לחשוב על אחרים, להתכלל בהם, לדאוג להם, להרגיש את רצונותיהם, להבין כיצד לעזור להם להשיג דביקות בבורא, להשיג את תיקון נשמת אדם הראשון השבורה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה נועד להראות לנו עד כמה אנו תלויים זה בזה. תלות זו מכונה "ערבות הדדית", מצב שבו עליי לחשוב לא על האופן שבו אשמור על עצמי מפני ווירוס הקורונה, אלא על האופן שבו אשמור על האחרים מפני מחלה זו, בזכות היחס הטוב והזהיר שלי כלפיהם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ווירוס הקורונה מתפרץ לחיינו וכמו מכריז: "כולכם קשורים בקשר אינטגרלי, כולכם עומדים יחד למרגלות הר סיני ואם לא תגיעו לאיחוד ביניכם, אם לא תבקשו מהכוח העליון לתקן אתכם, אזי כאן יהיה מקום קבורתכם".

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו נתחיל לצאת לדרך חדשה רק אחרי שנשב בבית מתוך חשש להדביק את האחרים, ולא מתוך חשש ומחשבה על לעצמנו. וירוס הקורונה לא ייעלם עד שהשינוי הזה יתרחש. הוירוס יכריח אותנו לחשוב כיצד לא להזיק לאחרים. אני מפחד לגרום נזק לזולת ולכן אני מעדיף לשבת בבית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו להסתכל על המהות הווירוס – הוא אינו מצביע לנו על מחלה ביולוגית, אלא על מצבנו הרוחני, על היחסים בינינו ועל היעדר הערבות ההדדית בקרבנו. ובכדי לשמור על ערבות שכזו ועל דאגה הדדית, אנו זקוקים לאור העליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ערבות הדדית היא מצב שבו אסור לי לחשוב על עצמי, שהרי אחרים חושבים עליי. ואילו אני צריך לחשוב רק עליהם, על העשירייה. כולנו נמצאים בערבות הדדית וגורמים להתפשטותה בכל העולם, וגם הבורא שורה בינינו ומתקן אותנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפצה היא תיקון הכלי החיצוני הרוחני שלנו, שאותו עלינו לצרף לעצמנו ולפעול כלפיו כמו ראש כלפי גוף. הפצה היא המרכיב החשוב וההכרחי ביותר בתהליך התיקון. בכל הנוגע לעבודת ההפצה, יש לי ציפייה רבה מהנשים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר חיינו מורכבים מלימוד, עבודה בחיבור והפצה. לימוד – קודם לכל כי בלעדיו לא יהיה חיבור ולא הפצה. ללא החיבור לא ניתן לממש את הלימוד ולא ניתן לעסוק בהפצה, כלומר בתיקון הכללי של העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תורה היא הוראה, הדרכה בדרך, המדריך המלא המתאר את כל הירידות והעליות שלנו, את כל היחסים בינינו ואת היחסים עם הבורא. זהו אמצעי למשוך את אור התיקון מלמעלה, מתוך המערכת המתוקנת של הנשמה הכללית של אדם הראשון לתוך המערכת השבורה שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנשים חושבים שהגל הראשון של המגפה חלף וניתן להקל בתנאי הסגר, עד שיגיע הגל השני. אולם מי אמר שכבר אפשר להקל על חיינו? האם ביצענו תיקונים: הבאנו את עצמנו להתאמה לטבע האינטגראלי, ביצענו שיפור בחברה?

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest