דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר מצוות "ואהבת לרעך כמוך" כוללת בתוכה את כל המצוות, כלומר, את כל התיקונים, שהאדם צריך לבצע ברצון האגואיסטי שלו, בכדי להביאו להשפעה ולהפוך לצדיק. בתוך האהבה לבני אדם, האדם משיג את האהבה לבורא. זה מה שנקרא מתן תורה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר רבי עקיבא, מגדולי המקובלים של תקופת שלהי בית השני, אמר "ואהבת לרעך כמוך, זה כלל גדול בתורה", כלומר זוהי מהותה. התורה ניתנה, בכדי להגיע לאהבת הזולת.
בכדי לקבל את התורה, עלינו לרצות לקבלה! ללמוד תורה, פירושו של דבר, ללמוד איך לאהוב אחרים. האם אתה מוכן לכך, האם אתה רוצה את זה באמת?

תוצאת תמונה עבור טוויטר הטבע הוא חסר רחמים – זוהי מערכת חוקים. אם איננו מגיבים היום, אם איננו מבצעים את את דרישות הטבע, אזי יגיעו כוחות הרבה יותר עצומים ויכריחו אותנו לעבוד להשגת תיקוננו, עד שנתקשר זה עם זה בחברה בצורה אינטגרלית כמו כל יתר רמות הטבע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הסגר מביא לדאגות, למתח בקרב החברה, על כך שהכול עלול להסתיים בקריסה כלכלית. המגפה מונעת מהעולם יציבות וביטחון. אם לא נסדיר את היחסים בינינו, כלומר – אם לא נפתור את הבעיה מהשורש – גם אנו צפויים למשבר בכל התחומים, שהרי אנו קשורים בינינו בקשר מוחלט!

תוצאת תמונה עבור טוויטר תרופות כנגד הווירוס לא יעזרו לנו לבוא במגע זה עם זה – הטבע דורש מאיתנו קשר אינטגרלי. הוא ייאלץ אותנו לארגן קשרים טובים בינינו. אז נוכל לבוא במגע זה עם זה, לנהל עסקים, להתפרנס זה מזה על בסיס של יחסים טובים, ולא על בסיס תאוות בצע!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אחרי וירוס הקורונה תתחיל הבנייה מחדש של החברה. מקצועות מיותרים ייעלמו. תיעלם גם תופעת השתכרות ללא עבודה. מגזר השירותים ייעלם כמעט לחלוטין! החלק ההכרחי של הכלכלה הוא 10% מכלל האוכלוסיה! הממשלות נאלצות להאכיל את יתר ה-90%! עלינו לשנות במהרה את יסודות החברה, אחרת צפויות לנו מהומות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התורה מעניקה לנו את האפשרות לעלות למעלה מהחיים שלנו, להשיג את הכוח העליון, להיכנס לנצחיות, לשלימות, למימד עליון, שמבוסס על השפעה ולא על קבלה. העולם שלנו קיים בתוך האגואיזם, תכונת הקבלה. העולם הרוחני חי למען ההשפעה, לכן הוא נצחי ומושלם.

קראו עוד בטוויטר שלי.

One comment

  1. גילי ויפליך

    כיף תמיד לקרוא את הרב לייטמן, מעניין ומשכנע.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest