דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הווירוס הבא ילמד אותנו להגן לא על עצמנו, אלא להגן על הזולת מפנינו. אם אדביק מישהו והווירוס יחזור אליי – אז אני אהיה מאוד חולה. זה ילמד אותי לדאוג לאחרים. אולי כך נִתָּקֵן, נלמד לא להזיק לאחרים. הטבע הינו בעל אמצעים הדרושים בכדי ללמד אותנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר רק על ידי התקרבות עקבית בין בני אדם, בין עמים, בין מדינות, נוכל לסלק את וירוס הקורונה. עדיף ללמוד את הכלל הזה בעת הזו, טרם שיגיעו מכות מתוחכמות יותר אחרי וירוס הקורונה, בדומה לסיפור מכות מצריים, שאיחדו בין היהודים ו"לחצו" אותם החוצה ממצריים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה הוא המושיע של האנושות. זהו גילוי העובדה שהחברה האנושית היא ציבור אחד אינטגרלי לאנושות כולה. לא ייתכן מצב, שבו טוב למישהו, אם למישהו אחר רע. על החברה להתפכח! הווירוס אינו אסון, אלא תרופה. הוא יבריא את האנושות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תאר לעצמך, בכל נסיבות שהן, שעל אף שאתה מרגיש פגמים בעצמך ובאנושות – קיבלת אותם מהבורא, ולכן זה טוב. וכל מה, שנחוץ לך עכשיו, זה לקבל את מצבך, למרות מה שהשכל שלך חושב, כטוב שנובע מהבורא!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אל תבקש מהבורא לתקן את עצמך – הדבר אינו אפשרי ואין בו צורך! תבקש ממנו שייתן לך את ה"אמונה מעל הדעת" – להיות מעל לתכונות האגואיסטיות שבהן הוא ברא אותך. הוא ברא אותן דווקא לשם כך, שלא תבקש לשנותן, אלא שתבקש להתעלות מעליהן.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה יטרוף אותנו כמו חפיסת קלפים. אנו נשתנה מעט וכבר לא נחזור לעסקים הקודמים שלנו. לאחר מכן, הוא יערבב אותנו פעם נוספת ואף יותר מכך ואז ייתכן שנשתנה עד כדי כך, שנתחיל להרגיש שאנו חיים בעולם חדש, בעולם העליון!

תוצאת תמונה עבור טוויטר השלב הראשון של וירוס הקורונה עבר. כעת, נוכל להסתכל על עצמנו מהצד. מה קרה לנו? האם הושפענו לעומק על ידי אותה בעיה, האם הפכנו לאנושות אחת? זה מעט מדי. הווירוס לא ישחרר אותנו, עד שנגיע למסקנה בדבר התרופה האמיתית – עד שכולנו נחשוב יחד על כולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני פונה כל הזמן לבורא ומשתדל לשמוע את תשובתו דרך הקבוצה. כל מה שאני מרגיש בקבוצה, זוהי תשובתו של הבורא לפניותיי. בכל צורה שאני פונה לבורא ובכל דבר שאני מבקש ממנו, עליי להסתכל על החברים, ואז אראה, שהבורא עונה לי בכל רגע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מנהיגי העולם אינם מבינים את המתרחש ומנסים, אף כי בזהירות, לחזור למצב הקודם. זהו אינו מעשה שנעשה בזדון, אלא מתוך חוסר יכולת לחשוב בצורה שאינה אגואיסטית, מתוך חוסר יכולת להכיר בשינויים שמתרחשים בחברה. אם לא נתחיל להתקרב בינינו, מצפים לנו וירוסים רבים אחרים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התרופה היא הווירוס בעצמו, הוא יחבר בינינו ויהפוך אותנו לשווים, הוא יכוון אותנו להתפתחות בהשתוות הצורה לבורא. מכת הבורא מְרַפֵּאת. אנו חיים בתקופה גדולה. מי שיעזור בעת הזו לאנושות לקבל צורה חדשה, יבנה בכך את נשמתו, ויהפוך לעוזרו של הבורא.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest