דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם קיים בשדה האהבה של הבורא. אנו מנסים לבנות את העולם האגואיסטי שלנו. בכך, הפכנו את הבורא לפרעה וקיבלנו את מכת המצריים הראשונה – וירוס הקורונה. במידה שהוא ידחוף אותנו לאיחוד, כך נתקדם למטרת הבריאה מעל הכוח האגואיסטי – לאנושות מאוחדת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אנו מרפאים את עצמנו מוירוס הקורונה על ידי תרופות, ללא התקרבות בינינו לבורא, אזי אמצעי חיצוני זה לא יוכל לרפא אותנו מהמחלה – אי התאמתנו לבורא. והמחלה תחזור כעבור זמן. התרופה האמיתית טמונה בבקשה לבורא לאחד אותנו, להתקרב אליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חלוקה שווה של פירות עמלה של החברה, מחייבת אותנו לצורת חשיבה חברתית חדשה, שניתנת להבנה מתוך קיומנו כחלקי נשמה אחת. עלינו לחנך לזה ולהדגים את זה. אחרת, הווירוסים ומכות אחרות ילמדו אותנו ללא הרף בשיטת "מכות עם מקל אל האושר!"

תוצאת תמונה עבור טוויטר ארגון העבודה העולמי, מיסודו של האו"ם: וירוס הקורונה יכול להביא לשני מיליארדי מובטלים. אך ניתן להאכילם על ידי ארגון מחדש של העבודה וחלוקת פירות העמל בין כולם. ההצלחה טמונה בייצור ובחלוקה אופטימליים. האדם ירגיש את עצמו נעים ובנוח בחברה האינטגרלית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המגיפה הינה גלובלית ושואפת להפוך אותנו לגלובליים, למקושרים בצורה אינטגרלית כמו הטבע כולו. האדם הוא היצור היחיד בטבע שהורס את הכל עקב האגואיזם שלו. מכות הטבע מראות לנו את דרך ההתפתחות הנכונה. ברגע שנתחיל בהתפתחות זו, הטבע יתחיל לעזור לנו! אחרת, משברים לפנינו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר רק אם נבין את סיבת הייסורים, נוכל לתקנם. התרופות לווירוס הקורונה לא יירפאו אותנו, הן לא ייתקנו את סיבת המחלה – אי התאמתנו לבורא. התרופה האמיתית היא לבקש מהבורא כוח לקדם אותנו מפירוד לאחדות. רק כך נרפא את עצמנו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest