דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר איני רוצה להרגיש את מה שנעים לי או לא, אלא אני משתדל להתנתק מהתלות הזו, להתעלות מעליה, להעריך את המציאות לפי מה שטוב או רע לזולת. כך, אתחיל לראות את מה שמחוץ לי. באמונה מעל הדעת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא הוא רצון להשפיע. הנברא הוא רצון לקבל. ישראל הם רצון להשפיע, חלק של הבורא בתוך הרצון לקבל – התָּוֶוךְ בין הבורא לנבראים. דרכם עובר האור מהבורא לנבראים. לכן לכולם אכפת מעם ישראל: האם האור עובר דרכו או לא?

תוצאת תמונה עבור טוויטר העתיד הקרוב יראה לכולם, שצפויה לנו מפולת בכל התחומים. זאת, משום שהכול היה בנוי על בסיס האגואיזם. הטבע יאלץ אותנו להכיר ברע שבאגואיזם ולבטלו ככוח בונה. הבורא יאלץ אותנו לקבל את העולם כאחד וכקשור הדדית. זוהי תקופת חורבן ואיחוד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעל הסולם, מתוך המאמר "השלום בעולם":
"מוטב, שנקח את חוק ההתפתחות תחת ידינו וממשלתנו, כי אז נפטור עצמינו מכל חומר היסורים שההיסטוריה ההתפתחותית רושמת בעדינו מכאן ולהבא"

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכוחות השליליים, שמתגלים במצבים השונים הם הסיבות להתקדמות האנושות. תפקידם הוא להביא את האנושות לשלב ההתפתחות האחרון, לאותו המצב המקווה, הנקי מכל שמץ וכל דופי (על פי בעל הסולם, עיתון "האומה").

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו נכנסים למערכת "הדור האחרון", למערכת האנושות המאוחדת והאינטגרלית. מי שלא ישתמש נכון בצורה האינטגרלית המתגלה ולא יקבל את העולם כמדינה אחת, כעם אחד, יפסיד. ככל שנפריד יותר את עצמנו מאחרים, כך נפסיד יותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בדרכנו חזרה לחיים אחרי הבידוד, עלינו להגיע לצורת החיים החדשה, תוך שמירה על האינטגרליות של העולם ועל איחודו הפנימי.
אך אם כל אחד ידאג לרווחתו האישית ויבנה את אושרו על בסיס צרות הזולת, הצרות יחזרו אל כולנו כבומרנג.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האבולוציה דוחפת את הטבע לרבגוניות ולאינדיבידואליות, ומביאה לסכסוך. הפתרון טמון בשיתוף פעולה בדרגה מתקדמת יותר. תהליך הפיכתו של העולם לכפר גלובלי אינו מקרי, זוהי התפתחות של הציביליזציה להתקשרות הדדית גלובלית (אליזבת׳ סאטוריס, ביולוגית).

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest