דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר חשבנו, שנוכל לשעבד לעצמנו את חוקי הטבע. כיום, מתברר שטעינו. הטבע חזק יותר מאיתנו וחוקיו אינם ניתנים לשינוי. רק אם נבין את חוקי הטבע ונתחיל לפעול בהתאם להם, נוכל לצאת מהבידוד ומהמגבלות לחיים חדשים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו כלולים לחלוטין במערכת האינטגרלית של הטבע. לכן, כשאנו שואפים להזיק זה לזה, אפילו במחשבות, אנו משפיעים בכך באופן כללי על כל מערכת הטבע. עצם המחשבה והרצון להזיק כשלעצמם, מונעים השלמה הדדית של חלקי המערכת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נפתח הלוע של וירוס הקורונה. הרגשנו את שפלותנו והתחבאנו בבתים. אך גילינו גם כן עד כמה אנו קשורים זה לזה ויכולים לעזור זה לזה. לכן אנו מחויבים להתרחק זה מזה למרחק סמלי של השפעת האגואיזם הרע, בכדי לא להדביק זה את זה באגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הַייקוּ קבלי
על האדם לעבוד בשמחה,
כאילו שזכה לגמר התיקון.
כך נמשך אור התיקון.
אני שמח, כאילו שאני נמצא בגילוי

תוצאת תמונה עבור טוויטר הַייקוּ קבלי
אני מקבל את המצב השחור כמצב רוחני,
שמאיר על ידי שחרותו.
הבורא מציע קשר באפלה, מעל לאגואיזם.
לכן אני מקבל אותו בשמחה

תוצאת תמונה עבור טוויטר הַייקוּ קבלי
אני יכול ליפול למצב נטול רגשות,
אך כשאני נופל לתוך העשירייה,
עליי לקבל את המצב הזה כמגיע מהבורא
ולהפוך את המצב השחור של המלכות לכתר זוהר.
העולם נפלא!

תוצאת תמונה עבור טוויטר בינתיים, אנו מגלים וירוס במקום בורא. זהו סימן לכך, שהאנושות לא מתפתחת נכון. הבורא מעורר בנו רצון להבין אותו, לגלות אותו ככוח האיחוד וההשפעה. אם נחבר את החלקים השבורים למערכת, נגלה את הקשר ההדדי, נחשוף את כוח הנאמנות והאהבה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנושות אינה מבינה כיצד עליה להתקדם לצורה אינטגרלית, שבה כל חלקי הטבע קשורים יחד למערכת אחת, שבה מתגלה הבורא ככוח התיקון הכללי, שפועל בינינו. אם נתאחד יותר, אז נראה מהר יותר כיצד הבורא מתגלה ברשת הקשר שבנינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה בעולם הוא פועל יוצא מכך שאיננו משתנים בחלוף הזמן. אנו הדור הראשון, שצריך לעלות לדרגת ההשפעה, ל"אמונה מעל הדעת", למצב שבו ההשפעה גבוהה יותר מקבלה. עד כמה אנו תואמים לדרישה זו? העולם מקבל צורה חדשה בעל כורחו!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest