דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו נמצאים במערכת של הטבע האינטגרלי. לכן, כל הבעיות, וגם כל הווירוסים, נוצרים בגלל הפרת האיזון במערכת זו.
אין טעם לתקן את המערכת על ידי "משענות" למיניהן. עלינו לתקן את שורש היווצרות הבעיות – האגואיזם שלנו. האנושות תִּוָּכַח בכך בקרוב!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאני מקבל את דעת העליון, אני עולה לדרגתו על ידי הסכמתי לדעתו. ואני רואה, שה"מעטפה" שלי מתמלאת עד לסכום המלא, אך לא בכסף, אלא בגדלות הבורא.
אמונה מעל הדעת הינה אמצעי לעליה ממדרגה גשמית למדרגה רוחנית, ממדרגה רוחנית נמוכה למדרגה רוחנית גבוהה יותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אמונה מעל הדעת היא האפשרות היחידה למימוש של חופש הבחירה, שניתן לאדם בעולם הזה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העבודה בקבוצה משפיעה על כל האנושות?
הרי אין הבדל בין קבוצה קטנה (עשירייה) לאנושות. אם אנחנו מעוררים את הכוח העליון על ידי הפעולות שלנו בקבוצה, אנחנו משפיעים דרכה על כל העולם. ייחודיות המערכת האינטגראלית היא בכך שאפילו העשירייה כוללת את כל חלקי העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדעת היא השכל שלי בעולם הזה והרגשה של מה שקורה בתוכו, כמו של דיין, שאין לו אלא מה שעיניו רואות.
האמונה היא מה שמעל לדעת, כמו הבינה, שנמצאת מעל למלכות. בכדי לעלות מדרגת המלכות לדרגת הבינה, אני הולך באמונה מעל לדעת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אמונה מעל הדעת היא מצב, שבו אני מקבל את דעת העליון, על אף שדעתו מנוגדת לדעתי. "עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ, אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יִשְׁמָעוּ". אני יכול להעלות את עצמי לעליון, כמו הייתי עולה בכל פעם עליית מתח, תוך שאני מקבל את דעתו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אנחנו מטעינים את הקבוצה (העשירייה) באור העליון, היא מתרחבת עד לגודלה של כל האנושות. בכל חבר טמונים מיליארד אנשים. יוצא שבתוך העשירייה נמצאת כל המציאות, כל האנושות, נמצאים כל העולמות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה מסיים את ההיסטוריה של ההתפתחות האגואיסטית של האנושות ומראה שכל מבנה חברתי שיתלבש באגו שלנו יביא לתוצאה שלילית. המצב נועד בכדי להראות לנו רק דרך תיקון אחת – לא של מבנה חברתי אלא של הטבע האגואיסטי שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר דעת העליון היא דעת הקבוצה או דעת המורה. אם אני מנסה בכל פעם לעלות לאמונה מעל הדעת, משמעות הדבר היא, שאני עולה במדרגות רוחניות. אך אם איני משקיע מאמצים לקבל את השכל של העליון, אז לא אכנס לעולם הרוחני ואפילו לא אתקרב אליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאחר שהאדם מבטל את עצמו, את האני שלו, כלפי הבורא, בכוונה להשפיע לו את הכול, רק הבורא נשאר בעולם. ואילו האדם מקבל את כל העולם, רק בכדי להשפיע לבורא. זאת משמעות הכתוב: "והם לא נבראו אלא לשמשני ואני נבראתי לשמש את קוני", כלומר כל העולם נברא בשבילי, ואילו אני קיים, בכדי להשפיע לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאחר צמצום א', האור העליון מאיר רק אם קיים כלי – מסך שדוחה את האור. מסך הינו כלי, כוח האמונה מעל הדעת. האור, הדעת, מחליש את הכלי, את האמונה, ונעלם. בכדי שהאור לא ייעלם, עלינו להגדיל את האמונה, את המסך הקיים על הדעת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כוחות הלחץ של מערכת הטבע מתהווים בהתאם לתכנית הבריאה, שמובילה את האנושות לתכונת ההשפעה, לגילוי הקשר, האהבה: לאחר וירוס הקורונה יגיעו שרב, שריפות, מבול, העדר יבול, פלישת ארבה. וכפועל יוצא מכך, יגיעו מחלות, רעב, מוות. זה מה שצפוי לנו אם לא נתייחס ברצינות להכרח לתקן את עצמנו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest