דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה עזר מאוד לאנושות. כעת, עלינו לשקם את התעשייה ואת חלוקת התוצר כך, שהם יספקו לאנושות את כל המוצרים ההכרחיים, אך ללא צריכה מוגזמת, שבגללה כילינו כמעט לחלוטין את משאבי כדור הארץ.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם האנושות לא תרצה להתאחד ולהגיע ליחסים טובים בין בני האדם, צפויים לנו מלחמות עולם ואסונות טבע, שאחריהם יישאר קומץ קטן של אנשים, שייאלצו לכלול בתוכם את כל הנשמות ובכל מקרה להגיע לאהבת הזולת (על פי בעל הסולם, כתבי הדור האחרון).

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם מתקדם למצב, שבו יוכל להרגיש את עצמו מקושר ומאוחד יותר. בעיה משותפת, שנוגעת בכולם, מקרבת בין בני אדם. הם מפסיקים לחשוב על מלחמות, על סכסוכים בין מדינות, בין תאגידים, בין בני אדם – העיקר הוא לשרוד אל מול האויב המשותף. האויב המשותף – זהו דבר טוב!

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה הוא תוכנה מיוחדת, שהותקנה במחשב הכללי המכונה "אנושות" והחלה לפעול בו. תוכנה זו דורשת מאיתנו התכללות הדדית גדולה יותר. אם נגיע לכך, נתגבר על הוירוס. ואילו בינתיים, אנו לומדים רק על ידי ייסורים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפרעה היא סימן לכך שצריך לברר ולהתעלות, זהו אמצעי מהבורא כדי לעלות אליו. עמלק נלחם כנגד חשיבות הבורא בנו. לכן, בעבודתו הוא מעורר בתוכנו את הנחיצות בחשיבות הבורא. עמלק, האגו שלנו, מראה לנו היכן עלינו להוסיף את חשיבות הבורא בתוכנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בין אם עמלק (עמלק, ראשי תיבות של על מנת לקבל, זלזול בבורא, בתכונת ההשפעה) מזכיר לנו על עצמו ובין אם לאו, עלינו לעסוק בו ללא הרף – לחפש היכן ובאיזה אופן עלינו להוסיף את גדלות הבורא בינינו. אנו גדלים רק בזכותו. יוצא מכך שעמלק הוא עזרה על דרך השלילה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עמלק, האגואיזם האמיתי, מתהווה ביציאת מצריים, בשטח הנתון לשליטת הבורא. במצרים שולט פרעה. במקום בו שולט הבורא, מתגלה כנגד שליטתו כוח הפוך, עמלק. הדבר היחיד שעוזר כנגד עמלק הוא העבודה בעשירייה ותפילה לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בורא זהו כוח השפעה ואהבה ולא דמות חומרית, הוא צריך לשרות בינינו. זה נקרא שחרור (מהאגו), יציאת מצרים. כוח החיבור פועל מעל לכל הגבולות. אנחנו נרגיש את העולם שקוף, כאחד שלם, כל אחד ירגיש מחובר עם כולם ובתוכנו – הבורא!

תוצאת תמונה עבור טוויטר יציאת מצריים היא יציאה מתוך האגואיזם לאהבה בינינו. אנו רוצים לצאת משנאת חינם ולהפנות את פנינו זה לזה בלב פתוח. הדבר מתגלה כאהבה כללית, כיציאה ממצריים לארץ ישראל – לרצון, שמכוון "ישר-אל", ישר לבורא, לכוח האהבה העליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לפתור את בעיית האנטישמיות, פירושו של דבר, לפתור את הבעיה בקרבנו, לתקן את עצמנו. לתקן את עצמנו כך, שנביא את הטוב ואת האיחוד לכל העמים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשעם ישראל מתעלה מעל הפירוד בקרבו ומשתוקק לאיחוד, הדבר משפיע באופן חיובי על העולם ומפחית מן העוינות כלפי עם ישראל. דוגמה של איחוד לבבי משנה את כיוון התהליך משלילי לחיובי. בכך, טמון פתרון הבעיה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest