דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם הישן מת, הוא אינו קיים! אנו נגיע לעולם חדש ונהיה בעצמנו אנשים חדשים. זהו אינו תהליך פשוט. הוא כבר החל. והוא לא יעצור עד שוירוס הקורונה יהפוך לכתר, יביא אותנו לקשר עם הבורא בצורות שונות ובכל הדרגות…

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכוח העליון מוביל היום את כל העמים לחיבור, לביטול האגואיזם, למחיקת ההבדלים, ממבנה אגואיסטי למבנה אלטרואיסטי. אנו נכנסים לעידן המשיח – הכוח העליון המושך אותנו מהאגואיזם שנברא על ידי הבורא, לטבע שלו, לאלטרואיזם. משיח מלשון ״למשוך״.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו חיים בתוך הרגשות שלנו. אם הרגשות שלנו הם אגואיסטיים, זה מכונה חיים בעולם הזה. אם הם יהפכו לאלטרואיסטים, יבנו על אהבה, איחוד – זה יהפוך למערכת רוחנית עליונה, לעולם הבא. כשנרגיש את עצמנו כאחד שלם, נפסיק להרגיש את המוות האישי…

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכוח העליון, הבורא, מתקן את העולם בעזרת וירוס הקורונה, משנה את כל המציאות, בכך שהוא מתיחס לכולם כאל גוף אחד. תפקיד הפעולה העצומה הזו הוא לאחד אותנו, לעשות מאיתנו מערכת אחת, אנושות אחת, איש אחד עם לב אחד, לאפשר לנו לגלות את הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו כבר לא נשוב למה שהיה. העולם הישן מת! אנחנו נגיע לעולם חדש, ואנחנו נהיה לאנשים חדשים. כמובן שזה יתרחש באופן הדרגתי. כמו ביציאת מצרים. אין זה תהליך פשוט, אך הוא החל והוא לא יעצור עד שוירוס הקורונה יביא אותנו לקשר עם הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו נכנסנו לתלות זה בזה בעל כורחנו: אני יכול להידבק מאנשים זרים והם ממני. הוירוס מצביע על הקשר הלא נכון בינינו. הוא יחייב אותנו לדאוג לאחרים ואותם לדאוג לנו. בצורה כזו הטבע התחיל לחנך אותנו להבנה אינטגראלית הדדית, לדאגה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה חושף את האמת על היחסים בינינו. אם נבין שניתן לחיות אחרת, בהרמוניה עם הטבע, ביחסים טובים זה עם זה, בהתעלות ף מעל האגו – נוכל לצאת מהר מהמגיפה. הוירוס מראה שהוצאנו את העולם – את הטבע מהאיזון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה זהו כוח המעורר את האנושות לעשות ביקורת מלאה על המצב שלנו. אנחנו לפני מהפך מוחלט. לראשונה מתרחשת מהפכה רוחנית באנושות. עלינו למשוך את המאור המחזיר למוטב שישנה את האנושות. להחיש את הזמן!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הוירוס דוחף אותנו לשינויים המובילים לחיבור, בכדי שכולם יכירו בכוח העליון של הטבע, מקטנם ועד גדלם. הוא עתיד להביא לכך שכל העמים יתאספו ב״בית תפילה״ משותף, כלומר יתאחדו ברצון משותף אחד, בחיבור הדדי המכונה "בית הבורא".

תוצאת תמונה עבור טוויטר הטבע אומר לנו דרך הוירוס: "הגעתם לצורה האינטגראלית. כשהתחברתם באגואיזם שלכם סביב כדור הארץ, הפכתם לאנושות אגואיסטית אחת! ועכשיו, מרגע שהפכתם לגוף אחד, אתחיל לגלות לכם , על ידי הוירוס הזה, שאתם לא בסדר. תתחילו להתרפא מהאגואיזם שלכם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר עליכם לחשוב כיצד להגיב על הוירוס אשר פוגע בכל האנושות, עליכם לפעול יחד. תתחברו ביניכם, תפעלו בשיתוף פעולה, תתחילו לשנות את מערכות המדינה, את הקשרים בין המדינות, את היחסים בתוך החברה. תהפכו את עצמכם לאחד שלם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר לעת עתה אנחנו מתפתחים בדרך היסורים (בעיתה), בדרך ההתפתחות הטבעית. אך קיימת דרך של החשת הזמן (אחישנה), הדרך של קיום דבריה של חכמת הקבלה – הבנה של מה שעלינו לעשות, בניית קשרים טובים בקרבנו ולמידה כיצד להפוך לאנושות אחת מאוחדת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הטבע האינטגראלי האחד מתגלנו לנו יותר ויותר ולכן אנחנו מרגישים את עצמנו בירידה, באי התאמה גוברת לטבע האחד. התגובה של הטבע לאי ההתאמה מצידנו הם אסונות טבע וירוסים. אולם אין זה עונש אלא שאיפה לאזן אותנו עם הטבע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כיצד אנחנו יוצאים מהאגואיזם? אנחנו יוצאים מתוך עצמנו, מתוך הרצון שלנו להנות למען עצמנו, אל הקשרים שלנו זה עם זה, למצב בו כל אחד כבר לא שם לב לעצמו בלבד, אלא רק למה שבינינו. ובינינו נמצא המרחב הרוחני! בדיוק עליו מצביע וירוס הקורונה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה מצביע על אי התאמת האגואיזם שלנו לטבע האינטגראלי (האלטרואיזם). תתחילו להתרפא בהדרגה! האגואיזם הופך אותנו לאנושות אחת ומגלה את הרע שבה, בצורה של מכות טבע (וירוסים בדרגת החי). גילוי זה יביא אותנו לתיקון.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest