דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר מגפת הקורונה חשפה את חוסר התוחלת של האיחוד האירופי. הוא נחוץ רק לעומדים בראשו. נהיה ברור, שלא ניתן לתקן את האגואיזם הלאומי על ידי החלטות על התקשרות וסולידריות. לשם כך נחוץ הכוח העליון, אך הוא אינו בנמצא אצל ראשי האיחוד האירופי! הוירוס ישים קץ ל"אירופה המאוחדת"!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאנו מתחברים בערבות הדדית, החבר הופך בעבורי לחשוב יותר מעצמי, ואני מוכן לעשות את כל מה שדרוש לטובת הזולת. כך גם עלינו לפעול בהפצת חכמת הקבלה לאנושות. כך נעלה להר סיני – (הר) האגואיזם ונקבל את האור העליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו בונים את הערבות ההדדית סביב הר סיני (הר השנאה). הסלע הענק של האגואיזם הכללי/המשותף שלנו נישא מעלינו כמו הר. הבורא נמצא בפסגת ההר, ואילו אנו עומדים בתחתית ההר. ניתן לנו תנאי: אם לא תתאחדו לשם השגת הבורא, המקום הזה יהפוך למקום קבורתכם הרוחנית!

תוצאת תמונה עבור טוויטר יציאת מצריים היא יציאה מאגואיזם של עצמי אל תוך הקבוצה, העשירייה, מצב שבו אני מרגיש את החברים ולא את עצמי. אנו רוצים להיות יחד, אך לא מסוגלים להתאחד, קיר חוצץ בינינו ולא מאפשר לנו להרגיש את החבר. אנו בורחים מהמצריים הזאת, חוצים את ים סוף, תוך שבירת המחיצות…

תוצאת תמונה עבור טוויטר מגיעה שליטה חדשה, "וירוס הקורונה", ומנקה לנו את דרך ההתפתחות, כמו גל צונאמי, ששוטף את כל מה שאינו נחוץ. עלינו לעבור בדרך זו של היציאה מהאגואיזם-מצריים אל האלטרואיזם, מהגשמיות אל הרוחניות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה לקח מאיתנו רק את הפסולת. נוכל לשרוד מבחינה גשמית. אך העיקר הוא, שהופיעה הזדמנות בשביל מה אנו צריכים לחיות! אנו נמצאים בעולם הזה בצורה חיצונית. ואילו ברובד הפנימי, הוירוס דווקא עוזר לנו לצאת מעבדות האגואיזם, להתקרב יותר לבורא, לגילוי העולם הרוחני.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לכל אדם שבעולם יש עכשיו רק בעיה אחת: כל סדר החיים נהרס, כל עולמו חרב, נוצרה ריקנות. חכמת הקבלה מסבירה לנו, שהעולם יכול להוריד את רמת החיים לרמה ההכרחית לקיום. ואילו אנו זקוקים לדבר העיקרי – השגת חיים רוחניים נצחיים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בגלל וירוס הקורונה איננו יכולים לעשות את מה שאנו רוצים ומוכנים לבצע את מה שנדרש. עלינו לפנות לבורא בבקשה להמשיך את התיקונים, לכייל את הקשר בינינו, להתלבש בתוך הקשר ההדדי הטוב בינינו, להתגלות לאנושות למען עתיד טוב ומאושר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל ההתפתחות הרוחנית הינה תוצאה של הפניות שלנו לבורא, של מידת הרגשת התלות בהשפעתו עלינו. וירוס הקורונה עוזר לנו להבין את התלות הזאת ולבצע עלייה במדרגות רוחניות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר "אין שום דבר קטן או גדול, מושג רק בכח התפלה" ו-"הלואי שיתפלל אדם כל היום כולו" – חשוב, שנפנה לבורא במודע, מתוך האיחוד בינינו. עלינו לשקול את מעשינו ביחס למידה, שבה הם עוזרים לנו לפנות לבורא.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest