דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר כיוון שלא הצלחנו לשים סוף לעידן הגלובליזציה האגואיסטית בכוחות עצמנו, הגיע הוירוס הגואל! רצינו לבטל את הגבולות מבלי לבטל את האגואיזם – וכעת, הוירוס כופה עלינו גבולות נוקשים בהרבה. כמה שהוירוס הוא תרופה מלאת חמלה בהשוואה למלחמת עולם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר תלמידי, הזמר והמלחין, מוטי מור כתב שיר על וירוס הקורונה. וירוס הקורונה דורש מאיתנו תשומת לב לבבית זה לזה. הוא מחייב אותנו לאיחוד, שדרוש לנו כמו אוויר לנשימה. לצפייה: https://youtu.be/9HPXwKm00R8

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו חווים בעולמנו את הרגשת הטוב והרע. בעולם הרוחני אנו חווים את הטוב ואת הרע ושניהם מאוזנים בו. לכן הם יוצרים בנו את הרגשת הנצח. עלינו להוסיף את המשיכה זה לזה לתחושת הדחייה בינינו, וללמוד להשתמש בשניהן בצורה מאוזנת (בקו האמצעי).

תוצאת תמונה עבור טוויטר בתקופה הנוכחית של התפשטות וירוס הקורונה, הבורא רוצה להפריד בינינו על ידי יצירת מרחק :”אל תתקרבו זה לזה! לא להתאסף מעל לשני אנשים!”. זה יימשך עד שנכיר בעד כמה אנו מנותקים. הנחיצות בחיבור לבבי בינינו, ביחסים טובים, צריכה להצטבר בנו. כך נחלים…

תוצאת תמונה עבור טוויטר רק אם אתה רוצה לתמוך בחברים, תוכל להיאחז בבורא. כל החרדות והבעיות ייעלמו מיד, בתנאי שנתמוך זה בזה. כשאנו אוחזים זה בזה, אנו מגלים את הבורא באיחוד בינינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו נוכל להחזיק מעמד על הרפסודה בים הסוער של האגואיזם, רק בתנאי, שכל אחד ישמור על האחרים ולא על עצמו! אז נרגיש, שחבל ההצלה שקושר אותנו יחד – הוא הבורא שלנו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו ברי מזל: הבורא מושך אותנו אליו על ידי וירוס הקורונה, שהוא שיטה יעילה, עדינה ומלמדת ביותר! הבורא פועל כך הן כלפי ישר-אל, המשתוקקים אליו, והן כלפי האנושות כולה. מעולם לא הייתה פעולה כה גלויה ומוכוונת מטרה של הבורא. עלינו רק להסביר לכולם, שפעולה זו היא תרופה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאחר הבריחה מהאגואיזם – מצרים, אנו בונים ערבות הדדית סביב הר סיני (הר השנאה). אנו מרגישים את האגואיזם הכללי, הענק שלנו כהר. הבורא נמצא בפסגת ההר, ואילו אנו עומדים למרגלותיו – ואם לא נתאחד, "שם יהא מקום קבורתכם" – ניקבר חיים בתוך האגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר יציאת מצריים היא כניסה לעשירייה (לקבוצה). זהו מצב, שבו אני מרגיש את החברים ולא את עצמי. תחילה, אני מגלה עד כמה אני מנותק מהחברים. זוהי מצריים – הקיר שחוצץ בינינו ולא נותן לנו להרגיש את החבר. אך אנו בורחים מהמצב הזה, חוצים את ים סוף ומתחברים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אחרי שהרצון לקבל שלי נכרת על ידי הוירוס ואיני יכול להשתמש בו, אני יכול לבקש את כוח ההשפעה. האור כמו מחלץ אותי מתוך האגואיזם – מצריים. וכעת, אוכל לבקש את הרצון להשפיע. עימו אכנס לארץ ישראל – כוונה להידמות לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה לא לקח מאיתנו דבר, מלבד לפסולת הלא נחוצה. כך אנו עוברים את שלבי היציאה מהאגואיזם של העולם הזה. הוירוס עוזר לנו להתעלות, לצאת מהעבדות האגואיסטית, להפוך לקרובים יותר לבורא ולהשגת המטרה, לגילוי העולם העליון. פירוש הדבר הוא, שהוירוס הוא תרופה!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest