דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר פסח מלשון לפסוח, לא לקחת בחשבון את הרע. לאחר שהכירו ברע שבאגואיזם ורצו לצאת מתוכו, אבל לא היו מסוגלים לכך, הם האשימו בכך את הבורא. אבל זה הביא להתקרבות לבורא, שפסח מעל לחסרונות שלהם וקרב (קורבן) אותם אליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר פעולות שמכוונות לאיזון עם הטבע הגלובלי יניבו לנו תועלת ממשית. יש רק פתרון אחד: לתאר את העולם כעגול ולא כרב קוטבי, את הכיס ככיס כללי ולא פרטי, את הטבע כחוק עליון, לחקור את הגלובליות, ההרמוניה והאיזון שבטבע – ולפעול בהתאם לטבע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר פסח הוא השחרור מהאגואיזם, מהרגשת העולם הזה, והתחלה של חיים חדשים – הרגשת העולם העליון. רק הבורא בעצמו מסוגל לעשות לנו את זה. אבל אנחנו חייבים להשתכנע בחוסר היכולת לצאת מהאגואיזם בכוחות עצמנו, ולבקש על כך מהבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר יוסף בשדה: האדם טועה בחיים, שואל איך למצוא את אחיו, על מנת לגלות בחיבור את ההשפעה והאהבה, על מנת לגלות בהם את הבורא. אולם הם לא רוצים להתקרב ביניהם, מתגלה הרע שבאגואיזם, פרעה, הם יוצאים מתוכו (מצרים) ומקבלים את התורה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הנבראים מרגישים רק לפי ניגודים, כמו "אור וחושך". לכן, גילוי העולם העליון באדם מתחיל מהרגשת העבדות "עבדים היינו לפרעה", בתוך האגואיזם. אדם שמתחיל להרגיש את החיים שלו באופן זה, מתקדם לגילוי הבורא. ישנם רבים כאלה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל המאמצים שאנחנו משקעים ביציאה ממצרים, מהאגואיזם, נועדו כדי שנוכל לזהות בכל המתרחש את פעולתו של כוחו האחד בלבד של הבורא, שאין עוד מלבדו. זוהי התשובה לכל מקרה, שמקורו תמיד בבורא. כך אנחנו מגיעים למצב הגלות – והבורא גואל אותנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר היציאה מעבדות האגואיזם שבו אנחנו נמצאים, מתאפשרת רק לאחר הכרת מצב העבדות, שאיננו מסוגלים לשאתה יותר! ואילו הכרת העבדות וחוסר היכולת להמשיך להישאר בה, מושגת על ידי מאמצים משותפים להתחבר בקבוצה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר סיבת גילוי חכמת הקבלה. בעל הסולם כותב שהסיבות להסתרת חכמת הקבלה הן: שאינו נחוץ, אי אפשר וסוד ה' ליראיו. אולם, עם התפתחות האנושות, האיסור "שאינו נחוץ" הופך לציווי "נחוץ", ולכן חכמת הקבלה מתגלה לכל האנושות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר היחודיות של חכמת הקבלה טמונה בכך שהיא יכולה לחבר בין תכונות מנוגדות (דעות, רצונות, מטרות), אנשים (מפלגות, אומות) לאחד שלם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר גילוי והסתר של הקבלה.
המקובלים מעולם לא שאפו לפרסם את המדע שלהם, מכיוון שהאדם מגיע ללימוד חכמת הקבלה בעקבות התעוררות פנימית. בזמננו החברה האנושית מיואשת ממילויי העולם הזה, ולכן חכמת הקבלה מגלה לכולם את מהותה ואת מטרתה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר קיימות שתי דרכים להשגת מטרה שהגדיר הטבע, הבורא: דרך יסורים, דרך ארוכה. ודרך התפתחות באמצעות האור, דרך מהירה, דרך מודעת. הבחירה היא בין שתי הדרכים האלה. גילויה של חכמת הקבלה מיועד לאפשר לאנשים לשנות את דרך ההתפתחות באמצעות יסורים, לדרך התפתחות באמצעות האור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם מחליט בעצמו מה הוא מכנה גן עדן ומה הוא מכנה גיהנום. ישנם אנשים שבעבורם הניתוק מהבורא, אפילו לרגע קט, זה כבר גהינום. האדם חייב לראות שניתן לו חופש הבחירה בכל רגע. מצב של גיהנום או גן עדן אינו נקבע מלמעלה, אלא על ידי אדם עצמו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האגואיזם מתנגד לחיבור. לכן צריך להיכלל בקבוצה, להגיע לחיבור המכונה "את אחי מבקש אני" וליהנות ממנו – אלו הם ״שבע שנות שובע". לאחר מכן יתגלה האגואיזם של "שבע שנות רעב" כנגד האיחוד, "ויזעקו בני ישראל" – עד לבריחה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר ב"שבע שנות שובע" אנו מרגישים שהחיבור מועיל לנו, לאגואיזם שלנו, לפרעה. איננו מבינים שנצטרך לחתוך את עצמנו מהאגואיזם על ידי אמונה למעלה מהדעת. המעבר לשבע שנות רעב מסתכם בגילוי שהחיבור חייב להיות ללא תנאי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנושות נמצאת בתחילתן של "שבע שנות רעב", שלב שבו השיטות הישנות הפסיקו לעבוד. אם לא נתחיל את התיקון, נגיע למלחמת עולם. הרעב אינו מתבטא בהיעדר מזון, אילו בכך שהמערכות הממשלתיות וחהברתיות חדלו מלתפקד – ולא ידוע כיצד להמשיך ולנהל את העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדבר המרכזי שנדרש מאיתנו – זוהי רגישות לעבודה שהעליון מבצע עלינו, "עדינות הנפש", להשתוקק להרגיש אלו פעולות הבורא מבצע עלינו במישרין, ואלו פעולות הוא מבצע בהסתרה, כמו למשל, באמצעןת פרעה או באמצעים אחרים שנקראים ״העולם הזה״ בתוכי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תגיש לבורא רצון הדומה לאור – והבורא ימלא אותו. הרי "יותר ממה שהעגל רוצה לינוק, הפרה רוצה להניק". קח כמה שאתה רוצה מהאור, אם אתה מוכן לקבל תענוג מההשפעה. כל עוד אנחנו לא מסוגלים להבין את זה, חכמת הקבלה תהיה נסתרת מאיתנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העיקר להמשיך בדרך ולהיזהר מלרדת ממנה. כל הזמן תהיה הכבדת הלב, ובכל פעם יותר ויותר, שהרי לא ניתן להתקרב ליציאת מצרים באופן אחר. כל השלבים חייבים להתממש בנו, אל תברח, אחרת תאבד את הגלגול הזה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר פרעה, האגואיזם – הוא האחוריים של הבורא ונשלט על ידו באופן מוחלט, שהרי "אין עוד מלבדו". האדם נמצא בין שני הכוחות האלה: פנים ואחוריים, שפועלים עליו לסירוגין, על מנת לטהר אותו, להעניק לו הבנה על מושגים שקרובים להשפעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אני מבקש בעבור עצמי, לא אקבל דבר. אם אני מבקש בעבור הקבוצה – אשיג איתה את מצב הקטנות הרוחנית (ו"ק). אם אני מבקש שהקבוצה תהפוך לצינור למעבר האור מהבורא לבני האדם – כל האור שמיועד לעולם (ג"ר) יעבור דרכנו!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest