דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר העיקר היא הבקשה מהבורא: ללכת נגד הרצונות, בשמחה, כאילו כולי בהשפעה. לבקש כוחות ללכת למעלה מרצונותיי, להיות בשמחה ברצונות להשפיע. בדומה לאדם, שמשרת אדון גדול. אך אינו מבקש לראות את גדלות הבורא, אלא מבקש שמחה והשפעה, כאילו הוא רואה את הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 20% מהאירופאים בטוחים בכך, שרשת יהודים סודית משפיעה על מהלכים פוליטיים וכלכליים גלובליים של העולם. האנטישמיות הינה חוק טבע, כי רק האיחוד יכול לרפא את העולם מכל בעיותיו. שיטת האיחוד היא חכמת הקבלה. בני ברוך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האגואיזם גודל בנו ללא הרף, ולכן דורש התפתחות כלכלית מתמדת. וירוס הקורונה מאלץ אותנו להתרחק זה מזה ובכך מאיץ את התפתחות המשבר הכלכלי. ההצלה היא באיחוד בינינו. שיטת האיחוד של כולם היא חכמת הקבלה. אם היהודים אינם מממשים את האיחוד – אומות העולם שונאים אותם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכוונה הנכונה היא – לסייע בקירוב הנשמות על ידי יגיעתנו, בכדי שהבורא יתגלה בתוכן ויהנה מעבודתך מכך שהוא שורה בהן.
כוונתנו הנכונה היא – לאחד אותנו ברצונותינו כך, שהבורא יוכל למלא אותם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאנו מתאספים יחד לעשירייה, אנו יוצרים כלי לתפיסת השדה של הבורא. השדה הזה מתחיל לגדל אותנו. כמו שמחט המצפן זזה בהשפעת השדה המגנטי, כך גם אנו מרגישים את השדה, שמפתח אותנו לרמת הבורא, לרמת השתוות הצורה השלימה אליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עליך לשמוח על תוספת האגואיזם שמתגלה. אם אתה נדחה מהקשר עם החברים, עם הקבוצה – זהו סימן לאגואיזם שגדל. כדי ליצור קשר – עליך לעורר את האור העליון, בכדי שהוא ייצור בך את הכוח השני – כוח המשיכה (לקשר עם החברים). כך יתגלו בך שני כוחות – כוח הימין וכוח השמאל, שעל ידיהם תוכל להתקדם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חשיבות של תכונת ההשפעה נולדת כתוצאה מהשפעת העבודה בקבוצה והלימוד. בהיותך בעל כוח השפעה, אתה חודר מבעד לזמן ולמרחב; בעיותיך הגשמיות נעלמות, משום שתכונת ההשפעה היא תכונת העולם העליון. היא מעל לעולמנו, שהוא תכונת הקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עליך לחפש קשר עם הבורא, כלומר להיות קשור בלב עם החברים, אך יחד עם זאת, עליך להפנות את לבך לבורא. הדבר החשוב ביותר הוא לחפש קשר עם הבורא, על בסיס הקשר שלך עם החברים.

קראו עוד בטוויטר שלי.

2 comments

  1. בשיעור בוקר נשאלה שאלה, אם חוק הטבע "ואהבת לרעך כמוך" חל על כולם, מדוע נראה שלומדי הקבלה יותר מושפעים ממנו ? והתשובה היתה, כי לומדי הקבלה הם הכי גרועים, הם שייכים לשיכבה כזאת בטבע שהם הכי גרועים. לא ברורה לי התשובה , אשמח להבהרה, כיצד או למה לומדי הקבלה הם הכי גרועים ? נראה שהם הכי עדינים, הם מנסים להגיע לאהבת הזולת, בעוד שבעולם יש אנשים באמת גסים שפוגעים בזולת בלי מצפון, גונבים, רוצחים וכו'… אז איך זה שלומדי הקבלה הם הכי גרועים יותר מכולם ?

  2. שלום לך,
    הרב ד"ר מיכאל לייטמן עונה על שאלות מעין אלו במסגרת שיעורי הקבלה, אתה מוזמן לשאול במהלך שיעור הבוקר דרך האתר של קבלה לעם.

    בברכה
    רונית שי, מנהלת הבלוג של הרב ד"ר מיכאל לייטמן

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest