דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא עשה כך, שהאדם אינו מסוגל להפתר בעצמו מהאהבה העצמית, אך זאת בכדי שיזדקק לעזרת הבורא.
ובמה הבורא עוזר? בנשמה קדושה, כלומר, על ידי הרצון להשפיע. לאדם אין רצון לקבל את אור ההשפעה, הוא מוכן להסתפק בקיום חוקים…

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכוח הפנימי של השבירה מפריד בין כל אחד לזולת ומחזיק אותו בחלום. אך כשאנו מתחילים לעבוד על תיקוננו, מושכים את האור העליון, אזי הוא מעורר אותנו. ואנו מתעוררים מהחלום למציאות ומרגישים את החיים האמיתיים, תוך הבנה, שכולנו מערכת אחת, נשמה אחת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איני מרגיש עכשיו את הנשמה הכללית, משום שכוח השבירה נמצא בתוכי, כוח שאינו מאפשר לי להרגיש את עצמי במצב המתוקן, השלם והיחיד שקיים. בגלל השבירה הפנימית, אני כמו מחוסר הכרה, כמו בחלום, שממנו עליי להקיץ.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעולם קיימת נשמה אחת והיא נמצאת בכל אדם, שמשתוקק לגלות בפועל את הכוח העליון, את מקור נשמתו. כל אדם, במידת הקשר שלו עם הזולת, משיג את הנשמה הכללית, מרגיש את כל האור העליון כאדם – כנשמה היחידה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין חשיבות למה שקיים בכל אחד מאיתנו, אלא החשוב הוא, מה שנמצא בינינו – רשת הקשר חשובה יותר מהקשרים שלה. אמנם הרשת נרקמת על בסיס הקשרים, אך רשת הקשרים חשובה הרבה יותר להשגת המטרה, שהיא דביקות בבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לכל אחד יש רק "נקודה שבלב". עלינו לבטל את האגואיזם שלנו, בכדי להתקשר עם החברים. הבורא מקשר בינינו. ברגע שאני מרגיש את האיחוד – אני כלפי החבר, והחבר – כלפי ("אֲנִי לְדוֹדִי וְדוֹדִי לִי"), אני חש מיד את הכוח המקשר בינינו – את כוח ההשפעה, את תכונת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם איני מעלה בקשה בעבור החברים, מ"ן, אם איני מעלה אור חוזר, אז הבורא, בדומה לאישה, סובל בחבלי לידה, רוצה לעזור, אך אינו יכול לעזור, כי אין מי שיעזור לבורא להוליד. אנו חוטאים, מעכבים את הבורא ולא נותנים לו לגלות את אהבתו ולתקן את העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא אינו יכול לעזור למבקשים בעבור עצמם. אך אני, בבקשתי בעבורם, קושר אותם לבורא. אין לבורא אור חוזר, הוא אינו יכול להלביש את כוח ההשפעה שלו בלבוש מיוחד. אני מעמיד לרשותו את הלבוש שלי, את האור החוזר, ואז הבורא יכול לעבוד, להנות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא – כוח ההשפעה, חפץ רק בדבר אחד: שנקח את הכוח הזה ונשתמש בו. אם אני יכול להפעיל את הכוח הזה ולהשתמש בו בעבור החבר, אני מסב בכך הנאה לבורא. כשאני מחבר אותו עם הזקוקים לו, אני מעורר בו תענוג מהשפעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אפנה לבורא עם בקשה נכונה, אראה בה את פעולת הבורא. שהרי, אני מעלה אור חוזר, ואור ישר של הבורא מתלבש בו והופך לאור פנימי, שנכנס לנשמה, מתקן וממלא את רצונותיה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אדאג לגילוי הבורא לחבר, לטובת החבר והבורא, אזי ארגיש בבקשתי את פעולות הבורא. שהרי, עוררתי בפעולותיי את משיכת הבורא לעזרת הקבוצה, ואני אגלה את העזרה הזו, היא תעבור דרכי.
אם אתה מבקש בעבור האחר – אתה הראשון שמקבל!

תוצאת תמונה עבור טוויטר מצב הכניסה לעולם העליון נקרא עיבור: כאשר אדם מבטל את עצמו בפני העליון, נמצא בהשפעה מוחלטת לעליון (בעליה ממלכות לבינה), כפי שהייתה הנשמה לפני נפילתה לתוך האגואיזם. ועכשיו היא משתוקקת למצב של ביטול מוחלט בפני העליון.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest