דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר כתוב "שֶׁבַע יִפּוֹל צַדִּיק וָקָם" – צדיק ייפול אלף פעמים ויקום. שאפול, אך בכך ארכוש ניסיון בדבר האופן בו עליי ליפול ולקום. כאשר תינוק לומד ללכת, הוא נופל וקם הרבה פעמים. אנו מתקרבים ליציאת מצריים, כל צעד נוסף שנעשה יהיה משמח יותר, אף אם קשה יותר. ההצלה היא בגיבוש בינינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איננו שואפים להתייאש מהעבודה, אך כשהייאוש מגיע, אנו מקבלים אותו כסימן טוב. הייאוש הוא הכלי האמיתי . אם אני מתאכזב בכוחותיי, משמעות הדבר היא שהתגלה בי רצון חדש, שאיני שולט בו. מתוך הרצון הזה, אני יכול לפנות לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איך אוכל לשכנע את הבורא, שיעזור לי? בימיו של תרח, אביו של אברהם, הדבר נעשה על ידי תשלום לכהן דת, ובכך נקנתה חסות שקרית. זוהי שיטתו של תרח. ואילו שיטתו של אברהם טוענת :"רק על ידי האהבה!".
אם אני רוצה להשיג רוחניות, את תכונת ההשפעה, אני מבקש בעבור החבר, ואז הבורא עוזר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר להתפלל בעבור החבר, פירושו של דבר לרצות שהבורא יעזור לו. אין צורך לרדת לפרטים ולהורות לבורא איך בדיוק עליו לעזור. אני מתפלל בעבור החבר, אני מוכן לתת לו את הכלים שלי, בכדי שהוא יעלה ויתקן את עצמו על ידיהם. אני מהווה ערוץ קשר עם הבורא בעבורו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההתקדמות הרוחנית תלויה במידה בה אתה גורם להתקדמות של אחרים. אתה משיג את פעולות ההשפעה, היינו את פעולות הבורא, על ידי עזרתך לאחרים ועל ידי קבלת אישור הכניסה לרוחניות בעבורם. אתה משקיע מאמצים בלהפוך את עצמך לערוץ שיעורר את החבר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הייקו קבלי:
הלב מפסיק לחשוב על עצמו. מתחיל להרגיש את החברים.
דרכם – את העולם העליון. ובו – את הבורא.
אותו אני רוצה! זוהי התפילה שלי!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הייקו קבלי:
אין מצב משמח יותר מחוסר האונים לצאת מהאגואיזם.
והוא גם ההצלה ממנו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הייקו קבלי:
תפילה אינה יכולה להיות עצובה. תפילה היא ציפיה לתיקון. זהו ייאוש בשמחה.
התייאשתי מכוחותי. בטחוני רק בבורא.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest