דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אמנם איני מסוגל לתפוס את הרוחניות לא על ידי הלב ולא על ידי המוח, אבל אני יודע שיש לי מגן – העשירייה שלי. אני נאחז בעשירייה, כמו תינוק שתופס את אימו ונאחז בה. ללא הקבוצה, אפול לחיים הגשמיים, אחיה כאדם רגיל ואפלט מהדרך הרוחנית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעל הסולם, איגרת נ"ז:
"אין שום דבר קטן או גדול, מושג רק בכח התפלה, וכל ענין היגיעה והעבודה שאנו מחוייבים, אינם אלא לגלות את מיעוט כחותינו ושפלותנו, שאין אנו ראויים לכלום מכחנו עצמנו, כי אז אנו מוכשרים לשפוך תפלה שלמה לפני הבורא"

תוצאת תמונה עבור טוויטר רק אדם שאוחז בחברים, עומד בניסיונות. לעומת זאת, אדם שמתחכם והמתגאה, שמתרחק מהקבוצה, עף החוצה ממנה. מצד כוחות הטבע, הכניסה לרוחנית מתאפשרת לאדם שמוכן לאיחוד. על אדם שכזה פועלים הן הכוחות השליליים והן הכוחות החיוביים, בכדי שהוא יוכל לתפוס את מקומו בנשמת אדם הראשון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ככל שאנו מתקדמים יותר, כך אנו מרגישים יותר תשישות, חוסר הבנה ואכזבה מעצמנו. יש לנו נקודת אחיזה בכוח הרוחני הניצב לפנינו, אך איננו מסוגלים עדיין לעבוד עימו. "וַיֵּאָנְחוּ בְנֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעֲבֹדָה" – זהו סימן לכך, שאנו נמצאים בפתחו של העולם הרוחני.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כוח התמיכה מכונה ערבות. על ידי הערבות אנו מבטיחים לכל חברי הקבוצה, שתמיד נהיה בדאגה הדדית, שבה כל אחד תולה את תקוותיו ואת עתידו – לבנות את הנשמה, את הפרצוף הרוחני המורכב מעשר ספירות, לכונן את המצב הנצחי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל אחד אחראי על הנשמה כולה, על כל הכלי של אדם הראשון. החוק של העבודה המושלמת במערכת מושלמת, ברוחניות, הוא: כל עוד קיים פרט אחד, ולו הקטן ביותר, שאינו מתוקן – כל הכלי אינו מתוקן. על כך נאמר, שאין "מקצת" ברוחניות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן לצעוק לבורא רק ממצב ה"מדבר". יכולים להיות לנו תנאים נוחים בחיצוניות, אך יש בינינו מדבר – אין בורא בינינו, לא קיימת הרגשה, שאנחנו בקשר עימו. הוא נעלם, השאיר אותנו לצעוק, לעלות "קול קורא במדבר".

תוצאת תמונה עבור טוויטר כמה שנתקרב יותר זה לזה, אנחנו רק מתרחקים.
שני הפכים במקום אחד – בכך טמון המבנה של הפרצוף הרוחני: ככול שהרצון האגואיסטי גדול יותר, כך אנחנו מרגישים את עצמנו רחוקים יותר מהמטרה.
במידה בה אנחנו מתגברים על האגואיזם ומתעלים מעליו בכוונה על מנת להשפיע, כך אנו קרובים יותר למטרה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התבטל לו הליך ההדחה של הנשיא טראמפ. כך יתבטלו גם כל איומי הסרק של הדמוקרטים המתנגדים לו. הדמוקרטיה אינה צריכה לבוא לידי ביטוי באליטה שיקרית, אלא באיחוד העם, בתנאים שווים לכולם, ולא תחת תכתיבים של אנשי השמאל. תתחילו מחינוך ההמונים, ולא מהפגנות של קיצונים.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest