דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר האור מופיע תמיד רק מתוך החושך (בלבול, חולשה, כעס, ייאוש). וככל שהחושך חזק יותר, כך גילוי האור גדול יותר (בהירות, כוח, הבנה).
שאלה לקבוצה – איך לא נשכח על כך, איך נהיה תמיד בקשר בינינו ועם הבורא?

תוצאת תמונה עבור טוויטר לנוכח גל האנטישמיות החדש בעולם, יוצאות לאור כתבות על סיבותיה.
הסיבות המוצגות לאנטישמיות טיפשיות: כביכול, שונאים את היהודים כי מקנאים בהם. אך השנאה כלפיהם לא פחתה גם בתקופות של דיכוי, פרעות ורצח היהודים.
הסיבה האמיתית לשנאת היהודים היא הרגשת תלות הפנימית מצד אומות העולם ביהודים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר סקר, שנערך על ידי המרכז לעתיד הדמוקרטיה של אוניברסיטת קיימברידג', העלה את הממצאים הבאים: הדמוקרטיה חולה, אין ביכולתה להתמודד עם הבעיות העיקריות של זמננו, חלה הידרדרות ביעילותה ולכן גם בפופולריות שלה.
האגואיזם מיצה את כל צורותיו, אם כי ביכולתו לחזור עליהן. המוצא – במעבר לאלטרואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם כל אחד בעשירייה חושב עליה, אז קיימת הזדמנות לשחרר את הדובי שלי, את הרצון האגואיסטי שלי, מהידיים ובמקום זאת להיכנס לעולם העליון, למציאות אחרת. הבורא הכין בעבורנו את ההזדמנות המבורכת הזאת. עלינו רק להיות קשובים לעצותיהם של המקובלים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איננו מסכימים להיפרד מהאגואיזם הקטן שלנו, למרות שהוא גורם לנו רק צרות. וכל הבעיות אינן אלא עזרה מהבורא על מנת שנוכל לצאת מהאגואיזם.
אך כמה שלא נתאמץ להוציא את הדובי מידי התינוק, הוא לא יעזוב אותו מרצונו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מטרת הבורא היא להנות לנבראים. לכן עלינו להגיע ליכולת בלתי מוגבלת לקבל מילוי בלתי מוגבל, כלומר לא להגביל את עצמנו. עלינו להשיג רצון, שנמצא מחוץ לבריאה, מחוץ לגבולותינו. ניתן להשיג זאת רק ידי כוונה על מנת להשפיע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם האדם מקבל את רצונות הבורא, את הכוונה על מנת להשפיע, אז הוא רוכש רצון בלתי מוגבל, כלי רוחני, ובמידת גודל הכלי האדם אינו נהנה מקבלה, אלא מהשפעה. ואז, האדם כבר לא נהנה לבדו, אינו נתון בשליטת חוויותיו האישיות, אלא בהרגשת מילוי שלם ואינסופי.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest