דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אברהם היה האדם הראשון, שייצר קשר בין בינה למלכות. הוא העלה את המלכות שלו לבינה תוך 40 שנים, המסמלות את דרגת הבינה, והחל להשיג את הבורא, את כוח ההשפעה, כוח הבינה. כך הוא גילה את שיטת ההתקשרות עם הבורא והחל ללמדה לאחרים – כך נוצר עם ישראל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אברהם זהו חיבור של בינה ומלכות, אבי האומה. הוא מכונה כך משום שהעביר את תכונות הבינה למלכות. אברהם שבר את האגואיזם, את הפסלים, ובכך הראה, שאל לנו להשתחוות למלכות – לתכונת הקבלה, אלא לבינה – לתכונת ההשפעה. ההשפעה הופכת לבורא בעבורנו. בכך מסתכם כל ההבדל בין אברהם לנמרוד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר להשתחוות לבורא, פירושו של דבר – לרומם את כוח האיחוד. כל המצוות מכוונות אותנו לאיחוד בעשירייה, כדי שכל העשרה יגיעו לברית בקבוצה. בכך טמונות המהות, המשמעות, המטרה של המצוות, שהרי עלינו לתקן את הכלי השבור ולהגיע לדביקות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הרצון האגואיסטי הופיע אחרי חטא מגדל בבל, ועם ישראל חייב לתקן את הרצון האגואיסטי שלו לרצון אלטרואיסטי. זהו דורו של אברהם, הכוח שחילק את האנושות לשניים, על ידי הקריאות : "מי לה' אליי" ו"על כל פשעים תכסה אהבה".

תוצאת תמונה עבור טוויטר תושבי בבל העתיקה מכונים "דור הפַּלָּגָה". הסיבה לכך היא, שזו הייתה תקופה, שבה כל הנשמה הכללית של האדם הראשון התחלקה לשניים: לגלגלתא ועיניים ולאח"פ, כלומר לרצונות ה"ראש" וה"גוף", לישראל ולשאר אומות העולם. כל החברה הבבלית התחלקה לשני המחנות הללו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עם ישראל מעביר את המאור המחזיר למוטב דרך האיחוד בקרבו. אומות העולם מתעוררות ומתחילות את תיקונן, תוך דרישה ליותר ויותר אור מעם ישראל, עד שכולם יתחברו לנשמה אחת, כמו שכתוב: "ביתי בית תְּפִלָּה יִקָּרֵא לכל העמים" (ישעיהו, נ"ו, ז').

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל האנושות היא כלי אחד גדול, רצון, נשמת האדם הראשון. לא ניתן לתקן את כולו בבת אחת, ולכן, כדי להגיע לתיקון, הכלי מתחלק לישראל ולאומות העולם. אם חלק "ישראל" של הנשמה מעכב את תיקון, אזי "אומות העולם" לוחצות עליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל אדם, שמקבל בימינו התעוררות לרוחניות, משתייך לאותו חלק של הנשמה הכללית, המכונה "ישראל" (ישר-אל), "ישר לבורא". עליו להזדרז עם תיקונו, משום שעבודתו העיקרית היא לעזור לרצונות אחרים, לאומות העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר משרד החינוך של מדינת ניו יורק מתחיל להפעיל קורס בית ספרי בנושא המאבק עם האנטישמיות. המטרה היא ללמד על גורלו הקשה של העם היהודי בפרט, על שנאה בכלל ועל אפלייתן של כל קבוצות האוכלוסיה. אלו הן עובדות וידיעתם לא תתקן את האנשים. צריכים ללמוד על טבע האדם וכיצד לתקנו!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest