דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר סגנו של ראש ממשלת ספרד, פדרו סנצ'ס, כינה את מדינת ישראל, בתוכנית טלוויזיה שממונת על ידי איראן, "מדינה לא חוקית" וקרא לחרם מלא עליה, כעל מדינת אפרטהייד: "יש לפעול באופן נוקשה, כלפי מדינה לא חוקית כמו ישראל" – זוהי הצהרה שמייצגת את האנטישמיות העולמית!

תוצאת תמונה עבור טוויטר "בתוך חצי השנה האחרונה חזינו בגדילה עצומה בכמות מעשי אלימות המכוונים ליהודים" – רון לאודר, נשיא הקונגרס היהודי העולמי (WJC).
ועל כך הרי נכתב בכל החומרים שלנו. עבור מי שעוקב אחרינו צונאמי האנטישמיות אינו מהווה הפתעה, אלא נחזה מראש!

תוצאת תמונה עבור טוויטר ויאצ'סלב משה קנטור, מייסד ונשיא של פורום השואה העולמי: "הדרך הטובה ביותר להילחם עם האנטישמיות, היא בעזרת הפחד מהשואה הבאה. הפחד הוא הכלי החזק שלנו!
אני: "הכלי שלנו הוא – איחוד מעל לכל חילוקי הדעות! ואילו הפחד, מדרבן אותנו לכך, במקרה שאין לנו את ההכרה בחשיבות האיחוד בינינו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר תאר לעצמך: אתה חי בבבל העתיקה, לפתע מופיעה קבוצת אברהם וטוענת, שעלינו לאהוב זה את זה כמו את עצמנו. אתה שונא אותם ומוכן לגרש אותם מבבל. הם מבינים, שעליהם לעזוב את בבל. מה תעשה אז? האם אתה מוכן להצטרף אליהם? הבחירה בידיך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל העמים, כל בבל חייבת לעלות מעל לאגואיזם שלה ולבצע את עבודת התיקון. זהו התנאי של ימינו. ואילו אנו פועלים כמו אברהם, שאמר :"מי לה' – אליי!" זוהי אותה בבל ואותם הקשיים, שמתגלים בצורה מודרנית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תוכל להתקדם ברוחניות, רק אם הבורא ומשמעות החיים חשובים לך יותר מטענותיך כלפי הזולת. אחרת, תישאר בקיום בדרגת החי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר על כל אחד מוטלת החובה, בהתאם לשורש נשמתו, להתעלות מעל להפרעות הגשמיות, שכן הפרעות אלה אינן מהוות מכשול, אלא תנאים להתפתחות הנשמה. עלינו להשתוקק לאיחוד, למרות הדחייה ההדדית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו קיימים בעולם הזה, אך עלינו להשיג בו את ייעודנו הרוחני. חשוב לבחון לשם איזו מטרה אנחנו מתקרבים בינינו ולשם איזו מטרה אנו מתרחקים. ניתן להכריע באם אנו מתקרבים או מתרחקים רק ביחס למטרת הבריאה…

תוצאת תמונה עבור טוויטר במהלך הגלות האחרונה, עם ישראל הכיר בתפקידו הרוחני. חכמת הקבלה הייתה נסתרת. זו הייתה תקופת ההכנה: פעם פעל יותר אור מקיף או פנימי ופעם פעל פחות אור פנימי או מקיף, ובהתאם לכך האנושות נמשכה לכיוון זה או אחר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר יהודי ארה"ב חושבים שאמנסיפציה והתבוללות יסייעו להם להתמוסס בחברה האמריקאית ובכך תתבטל האנטישמיות. אך ההיסטוריה מלמדת שהדבר מביא דווקא להשמדתנו. ההצלה היא בעלייה מעל לעולם הזה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם לא נצליח בהפצת שיטת החיבור, מצפה לעולם מלחמת עולם חדשה שלאחריה ייקח לאנושות מאות שנים להחלים ולהתכנס לקראת מימוש התיקון. גמר התיקון חייב להתממש בעולם הזה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם הזה לא קיים: הצורה הרוחנית שמוצגת לפנינו כעת כעולם הגשמי, חייבת להיות כפי שהיא על מנת שתהליך התיקון יתחיל ויסתיים בה. כאשר נסיים את התיקון בדרגת העולם הזה, הוא יעלה לדרגה הרוחנית.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest