דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר לעולם לא נותר דבר, מלבד השמדה עצמית, והכול מוביל לכך, או בכל זאת לנסות לפחות לדבר על הקשר הטוב בין כולם… איננו זקוקים ליותר מכך, שהרי מחשבותינו-רצונותינו (תפילותינו) ישנו את העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן להגיע לתפילה משותפת עם עזרה מלמעלה. העזרה מלמעלה לא תגיע עד שאנחנו לא נבקש. לב האבן שלנו לא רוצה להרגיש את הזולת, לא מסוגל ולא מוכן לכך. הסיבה – הבורא העומד בינינו ולא נותן לנו להתחבר עד שנבקש כמו שצריך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא מפריע לנו בכוונה. עלינו לשכנע אותו, לצעוק, להתחנן שיתקיים " נצחוני בניי". אנו עומדים בפתח עצמו, נותר ליצור את המסר המשותף בכדי לשכנע את הבורא. הוא רוצה ומחכה אבל סובל ומחזיק אותנו כשהוא מתייסר יותר מאיתנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר צריכה להיות התקפה כמו בזמן מלחמה. עלינו לגייס את כל האמצעים והכוחות לבקשה מתמדת אל הבורא, מבלי להפסיק להרגיש שדווקא הוא עומד בדרכנו ולא משחרר. אנו לא מרגישים זה את זה, אבל אנחנו יכולים להרגיש את הנקודה המשותפת שלנו – את הבורא כמפריע לחיבור שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התנאי "עד שלא תצעק, לא תקבל" הינו תהליך בניית הכלי שלנו. הצעקות האלה, המאמצים, שהושקעו בתפילה משותפת עם החברים, הופכים לכלי הרוחני שלנו. הכלי החדש, מעל הרצון להנות, נבנה בזכות הקשר עם הבורא, כשהוא לא עונה לנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כבר יש לנו קשר התחלתי עם הבורא, אנו מאוד קרובים, אלא שהבורא מעמיד לנו בכל יום תנאים קשים יותר ויותר, בכדי שנגיע לדרישה אמיתית, שעליה הוא יוכל לתת מענה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני יכול לפעול כשאני עטוף באור החוזר ובטוח בכך שאשתמש ברצון לקבל שלי בעל מנת להשפיע. אנו מאוד קרובים למימוש הזה. נחוצים לנו מעט מאמצים על מנת להגיע לבקשה, לדרישה. אם איננו מרגישים תגובה חוזרת, אז אנו, בדומה לתינוק, הופכים להיות תובעניים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חשוב, שאדרוש בעצמי כוחות לצמצם את האגואיזם שלי. אני מבקש, שייתנו לי כוח לעלות מעל לטבע שלי. בדרך זו, אני עוטף את עצמי בבידוד ומבקש, שייתנו לי את הכוונה על מנת להשפיע מעליו. איני יודע מה זה, אך אם זהו טבעו של הבורא, אז שייתן לי את התכונות האלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשנגלה את חוסר יכולתנו לפנות, להתפלל, להיות בקשר עם הבורא, אז נבין עד כמה נחוצה לנו הסביבה, הקבוצה, האיחוד, שרק בתוכו נגלה את הבורא ונוכל לפנות אליו יחד. אחרת, לא אני ולא החברים לא נגיע לבורא – רק כולם ביחד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הרוחניות מושגת רק על ידי התפילה, אך הבורא לא ייתן לנו לעשות זאת. לאדם רגיל קל לפנות לבורא, אך אנו, המקובלים, לא נוכל לפנות אליו בקלות, כי הבורא רוצה מאיתנו קשר אמיתי, נכון ופנימי איתו, קשר מדויק, עוצמתי והדדי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מהות הבקשה היא אחת: אנו מבקשים מהבורא רק דבר אחד – איחוד. אנו רוצים להתאחד, ומתוך האיחוד נבין, שנחוץ איחוד גדול וחזק עוד יותר! הבורא צריך לעשות את כל זה, כמו שכתוב "עושה שלום במרומיו, הוא יעשה שלום עלינו".

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest