דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר כוח הקשר בתוך העשיריה נמדד בהתאם להפרעות שאנחנו מסוגלים להתחבר מעליהן. מתגלה האגואיזם שמפריד בינינו ומוליד שנאה בינינו ואנחנו מתחילים להתחבר מעליו. אך הדחיה ההדדית נותרת בתוכנו ואנו עובדים עם שני המצבים האלו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אתם מסוגלים לבנות בעשירייה יחסים כאלה שבקומה התחתונה אתם מוכנים "להרוג זה את זה" ומעל זה, בקומה העליונה, אתם מגיעים לאהבה כלפי החברים – זה נקרא עשירייה. אחרת, אם אינכם מסוגלים לכך, לעת עתה העשירייה אינה קיימת. התנאי פשוט: יש בסך הכל שתי קומות: על כל הפשעים תכסה אהבה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר שתי הקומות: 1. אגואיזם – כנגד החיבור. 2. חיבור מעל ההאגואיזם. שתיהן צריכות להשאר בנו. מהקומה התחתונה מגיע כוח הרצון (העביות), ומהקומה העליונה מגיע כוח הכוונה (הזכות). מהם אנחנו בונים כלי רוחני לגילוי הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו ללמוד לחיות בשתי קומות התומכות זו בזו בו זמנית – בין שנאה לאהבה. שנאה היא חום, אש המבעירה את האהבה, שנדלקת ממנה יותר ויותר. לא יכול להיות פלוס ללא מינוס. צריכים להבין כיצד לחבר בין שני הפכים אלו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו עוזבים את כל הריבים ואי ההסכמות שלנו ומתחילים להתחבר מעליהן בצורה הפוכה לחלוטין. את מה ששנאתי – אני אוהב, את מה שדחיתי – אני מחבר, ממי שלא רציתי להביט בו – איני מסיר את מבטי. אני מבצע התגברות כזו ובונה קומה מעל קומה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר "על האדם להתנתק מהאבוס, שהרי לא יאה לו לאדם לאכול מאותו אבוס של החמור". פירושו של דבר, שאיני מתייחס למציאות בצורה פרגמטית גרידא, בצורה פרימיטיבית, בצורה בהמית, אלא אני מזהה בה את מנגינת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו בונים את דמות הבורא בכך שאנו הופכים את מלאך המוות למלאך הקדוש. אנו הופכים את כל הרע, שהבורא הטביע בנו, לצורה שלו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אסור להמשיך להתקדם אחרי חנוכה, באופן שבו התקדמנו לפני כן. נחוצים כוחות חדשים, כי מגיע אלינו אור אחר. עד החנוכה אנו גדלים ברצונות דהשפעה, במצב הקטנות, בגלגלתא ועיניים. איננו נלחמים עם האגו שלנו, אלא מתעלים מעליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אל לנו לחשוב, שהתנתקות רגילה מהאגואיזם, היא כבר גמר התיקון. למעשה, זוהי רק הכנה לתיקון, שעדיין אפילו לא התחיל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חנוכה – היא אמצע הדרך: "חנו-כה", חנו פה. מלחמה גדולה ומיוחדת עדיין לפנינו, אך כעת, כשהשגנו את הרצונות דהשפעה, אנו זוכים להפוגה. תחילה, המלחמה היא על הרצונות דהשפעה, על האמונה מעל הדעת, ואחריה מתחילים לעבוד עם רצונות לקבל על מנת להשפיע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עליי להרגיש איך הבורא מנגן עליי, כאילו הייתי כינור: עליי להיות רגיש, דרוך, ולהזמין את הבורא. העולם הינו פניית הבורא לנברא בצורות שונות, דרך צלילים, דמויות, צבעים – זוהי שפת הבורא. אם האדם מבין את זה, הוא מתחבר עם הבריאה ועם הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו לשמוח על הרע כמו על הטוב, שהרי לא ניתן לבנות כלי עוצמתי על ידי טוב בלבד. בואו נתבגר ונתחיל לבנות את עצמנו בצורה נכונה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו לשמוח על סכסוך שהתפרץ – להתייחס בצורה יצירתית למה שהבורא עושה איתנו. זה שהוא מעורר איבה בינינו – זה דבר נפלא. כל השנאה נובעת מהשבירה, מבור שורץ נחשים, אלא שהשבירה מתגלה בהדרגה, בכדי שנוכל לבנות מעליה שכבה נוספת של חיבור.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest