דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר חנוכה – חג האורות, מתרחש בשנת 2019 בתקופה אפלה – האנטישמיות שוב מתרגשת על היהודים בכל העולם. קיומנו הינו בגדר נס, לאור כל הרדיפות שעברנו במהלך ההיסטוריה. האנטישמיות הגועשת לא תשכך. להיפך. השנאה כלפי היהודים רק תלך ותתעצם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מהות ייעודם של היהודים כלפי העולם הינה להפגין דוגמה של איחוד מעל לפירוד. עד שלא נתחבר, עד שלא נביא את האנושות לקשר חיובי, אומות העולם ישנאו אותנו. אין עם מפורד יותר מהעם היהודי. דווקא הוא צריך להיות דוגמה לאחדות לעמים אחרים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מחלת הפירוד משתוללת בגופו של עם ישראל, ואילו רפויה טמון במצב הופכי – באחדותנו. הריפוי טמון בבניית יחסים, שמבוססים על הכלל הגדול של "ואהבת לרעך כמוך".

תוצאת תמונה עבור טוויטר פרנץ שטנגל, מפקד מחנות ההשמדה סוביבור וטרבלינקה: "אני בטוח בכך, שכל מה שקרה הוא השגחה עליונה. כנראה, שהיהודים היו זקוקים לדחף יוצא דופן כשלהו, בכדי להתאחד ולהפוך לאומה אמיתית".

תוצאת תמונה עבור טוויטר המשמעות של "כסף הליקופטר" היא, שאפילו כשהמערכת האגואיסטית העולמית ניצבת בפני סכנת קריסה, אנו מוכנים לכל, מלבד להתרפא מהאגואיזם. במצב שכזה נִרְאָה, שרק התפשטות חכמת הקבלה תשנה את העולם.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest