דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני מחליט האם הדרך קצרה או ארוכה, ביחס ליכולתי להצדיק את הבורא. יתכן שאני נמצא בתחילת הדרך, אולם אני נדבק בבורא באופן מוחלט. לבוא לא חשוב המצב עצמו אלא המאמצים שלנו. בדיוק כפי שאנחנו מעריכים את מאמציו של תינוק בדברים פשוטים ונהנים מפעולותיו יותר מהצלחותיו של נער.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם יכול להיות רחוק מהבורא, אולם זוהי הזדמנות להראות את מסירותו וקרבתו לבורא. והדרך הארוכה הופכת לקצרה. והדרך הקצרה הופכת לארוכה, אם האדם חושב שהוא כבר קרוב לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כתוב "אחור וקדם צרתני" – בהסתר ובגילוי הבורא. "מלכותו בכל משלה", הכל יחזור לשורשו, "אין מקום פנוי הימנו" – וההבדל הוא האם ב"הווה" או ב"עתיד". הזוכה לחבר בין שני העולמות, מגלה את הבורא ב"הווה".

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם אשר בעבורו ההוה והעתיד הם אותו הדבר, מרגיש שכבר עכשיו הוא נמצא בגילוי הבורא, כלומר שכל המתרחש זהו גילוי פעולות הכוח העליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העתיד קיים רק בכדי לבטלו ולמשוך אותו אל ההווה. לשם כך עליי לתאר שהבורא מנהל אותי בכל רגע ושהרגע הבא אינו קיים בעבורי, שהרי אני נמצא תחת שליטתו באופן מוחלט.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא כל הזמן מנהל אותנו בדומה לרוכב המוביל סוס לכיוון הטוב. אם אני מגלה את ההשגחה העליונה הטובה, ההבדל בין ההווה לעתיד נעלם בעבורי – והכל מסתיים ברגע הנוכחי. ברגע שאני מגיע לדבקות בבורא, הזמן נעלם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חופש הבחירה של הסוס הוא בעבודה כנגד רצונו – בדיוק בכך הוא מגלה את חופש הבחירה: להימצא כל הזמן בשליטת הבורא, בדבקות עימו. לא ניתן להקפיא את המצב. הוא כל הזמן משתנה. עליי לשנות את עצמי ולהמצא בדבקות תמידית עם הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר זוהי טעות לחשוב שבעבר קיבלתי כביכול החלטות כלשהן ועשיתי פעולות לא נכונות כלשהן, שהביאו למצב לא טוב היום. אם אני טוען שבעבר זו לא הייתה השגחתו אלא אני הייתי זה ששלט בגורלי, אני שולל בכך את אחדות הבורא. אסור להצטער על העבר. אני חייב להדבק בהווה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כתוב "זו קצרה וארוכה וזו ארוכה וקצרה" – הדרך הארוכה קצרה, ואילו הדרך הקצרה היא ארוכה". הבורא רוצה שלא נראה את עצמנו כצדיקים, שאין להם מה לתקן, אלא כרשעים. ושנתעלה מעל הפגמים שלנו, מעל הפירוד ואי היכולת להשפיע.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest