דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר מתחיל להיות לא חשוב לי האם רע לי או טוב לי – אני לא רוצה לחשוב על כך. שהרי אם אני בורח אל הבורא, ככדי להסתתר מהרע – זהו אגואיזם. אך אין זה נכון גם להשתוקק אליו מתוך זלזול בטוב…

תוצאת תמונה עבור טוויטר איני מוכן לקבל מיד את האור. הכלי שלי שבור, הרצון המקולקל מתגלה והאור מתגלה כנגדו. "אין צדיק בארץ אשר יעשה טוב ולא יחטא". אחרי כל עבירה מתגלה התיקון, המצווה, שהרי לא ניתן לקיים מצווה, מבלי לעבור עליה תחילה, כמו שכתוב " אין אדם עומד על דברי תורה אלא אם כן נכשל בהן".

תוצאת תמונה עבור טוויטר תכונות האור ותכונות הכלי מתערבבות בתוך הנברא. הנברא רוכש את תכונות הבורא בזכות השבירה, אף על פי שהוא מרגיש את עצמו מקולקל, שבור. תחושה לא נעימה זו נובעת מתוך הרגשת ההופכיות כלפי הבורא.
הבורא – קיים בתוך הנברא ומתגלה בתוכו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בכל רגע מתגלה רשימו חדש – רצון חזק יותר, וכנגדו אור גדול יותר ועלי להביא את הרצון להיות מותאם לאור מתוך השקעת מאמצים עוצמתית יותר. אם לא עשיתי זאת, אני מאבד את ההארה מהמצב הקודם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הרצון הופך להיות ראוי לעבודה רק לאחר שהתרשם מתכונות האור. זה קורה בעת השבירה. האור נכנס לתוך הרצונות, מתרחשת שבירה, נשבר הגבול בין הרצון לקבל לרצון להשפיע ורצונות אלו מתערבבים ביניהם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אמונה מעל הדעת פירושו של דבר שההשפעה הופכת לגדולה מהקבלה, שהאדם חי עם כוח ההשפעה, עולה ושוב נופל, אבל הוא כבר מתחיל לכבוש את הטריטוריה הזאת, את ה"שדה שברכו ה׳", שבו נמצאות ההבנה, ההכרה וההשתוקקות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כתוב "עיניים להם ולא יראו. אוזניים להם ולא ישמעו". יש לי עיניים, אזניים, לב, שכל – אני אדם חכם. היכן המעלית, האמצעי, שעל ידו אני מחליף את תחושותיי ואת שכלי לתחושות ולשכל של מדרגה עליונה יותר, בכדי לעלות ממצב ה"אני" למצב "אני +1"? כך עולים בתכונת ההשפעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במרחב הרוחני ניתן להתקדם רק באמונה מעל הדעת (השפעה מעל הקבלה), כי במרחב זה אנחנו בונים את היחס שלנו לבורא מעל השכל שלנו, ובכל פעם עולים מעליו יותר ויותר. הרוחניות מבוססת על כוח האמונה (השפעה), ולא על כוח הידיעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מלמעלה מגלים לי מקום ריק, ועלי למלא אותו בהשפעה. וכשאמלא אותו בהשפעה, הוא יתמלא בידיעה. בכוח ההשפעה אני עולה למדרגה הבאה, שהופכת לידיעה. אנו גדלים בכך שאנו עולים, ומקבלים את הריקנות כמדרגה הבאה שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ככל שאני מסוגל לבטל את עצמי כלפי העליון, כך אני רוכש את כוח האמונה (השפעה) ויכול להתקדם על ידי השכל והלב של העליון. ברוחניות יש שתי מדרגות, אני הולך בהתאם לדעתו של האח"פ דעליון, נכלל בדעתו ויכול לעלות יחד איתו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כדי לרכוש את האמונה מעל הדעת (השפעה מעל הקבלה), עליי להיות תחילה בעל דעת משלי. אני יודע, שאין במעטפה אלף דולרים, אלא 999 או אפילו דולר אחד, אך אני מקבל את זה כאילו היו בה 1000 דולרים. הפער הזה קובע את מדרגתי הרוחנית. אני זקוק לשתי הנקודות המבוררות האלה: דעת ואמונה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest