דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטרמה שמסייע לנו לעבור מהרגשת המציאות הנוכחית של העולם הזה למציאות העליונה (העולם הבא), מהדעת לאמונה מעל הדעת, מקבלה להשפעה – הם תרגילים, שבאמצעותם אנו מעוררים אור שמחזיר למוטב, והוא שנותן לנו את כוח ההשפעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאנו מאבדים את הטעם בעבודה, אנו כועסים ומאשימים את הגורל, את הבורא, את חכמת הקבלה, את המורה. איננו מבינים שדווקא איבוד הטעם בלימוד ובקבוצה – זו הזמנה לעלות למדרגה רוחנית, שבה עלינו לעבוד לא למען המתיקות הגשמית, האגואיסטית, אלא למען הנאת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עליי לשמוח בתרגילים שמגיעים מהבורא ולהודות עליהם, כי בזכותם אני יכול לעלות מהעולם הזה לעולם הרוחני. עלינו להאיץ ולהעצים את הפעולות האלה, בכדי שכל אחת מהן תהפוך בעבורנו לקפיצה קדימה. כל זה תלוי בהתקשרות שלנו עם הסביבה, עם העשירייה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מצבים של ריקנות, תשישות, חוסר תקווה, תחושות של אבדן דרך – הנם הזדמנות לעבור מהדעת לאמונה מעל הדעת, לדרגת השפעה, כשאני מחליט שאעשה הכול לשם שמיים, לשמח את הבורא. כך מתנתקים מהאגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אלמלא הבורא היה מנתק אותנו מהתענוגים והמילויים של העולם הזה, לא היה לנו שום סיכוי להגיע למדרגה רוחנית. היינו נשארים לעד בעבדות פרעה, שהיה משלם לנו באופן סדיר, ואילו אנו היינו עובדים בצורה ממושמעת בעבור שכר זה. אלה חיינו בתוך האגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשהעולם הופך קודר יותר, שוקע בחושך ואינו מבטיח שום תקווה ומילוי – מצב זה הוא עזרה ענקית מצד הבורא. בדרך זו הוא מנתק אותנו ממציאותנו, מהעולם הזה, ונותן לנו הזדמנות לעבוד בעבורו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest