דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדאגה העיקרית של התלמיד היא לברר "האם אני לומד את מה שמלמדים אותי"? כלומר, על התלמיד להיות קרוב ככל הניתן לאותו המסר שהמורה רוצה להעביר לו, בכדי להתקשר עם המורה ודרכו עם כל שרשרת הידיעות שמגיעה מאדם הראשון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל מקובל הבא בשרשרת המקובלים, אינו בהכרח פחות בדרגתו מכל המקובלים, שקדמו לו. דוגמה לכך הוא האר"י, שהתעלה בהשגתו על כל המקובלים שקדמו לו. גילוי העולם העליון בכל מקובל תואם את שורש נשמתו ואת המאמצים שהוא השקיע בהשגתו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כדי למסור חכמה רוחנית ממורה לתלמיד או לקבוצת תלמידים, נדרש מאיתנו לעצב רצון משותף מיוחד – כלי, מקום לקבלת האור, לקבלת המסר הרוחני ממקור העליון בתוך הכלי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חכמת הקבלה, מלשון לקבל – זוהי קבלה של המאור המחזיר למוטב שמתקן, ולאחר מכן קבלה של האור הפנימי, שממלא. רק על ידי המאמצים המשותפים של התלמיד והמורה, ניתן לפתוח את הדרך לאור. המאמצים מעוררים את האור, ואילו האור בונה את המסך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חוט מסירת חכמת הקבלה נמשך עד אלינו מהמקובל הראשון – אדם. אם החוט ירד אל בן האדם, הוא חייב לקשור את עצמו חזק לחוט, למקור, למורה ולהשתדל לקבל את חכמת הקבלה מהמקור, דרך כל שרשרת המקובלים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מסירת הידע של חכמת הקבלה תלויה במידה שבה הקשר בין התלמיד למורה הוא נכון. המסירה העליונה מועברת "מפה אל פה", כלומר דרך המסכים, שפועלים בין המורה לתלמיד. אבל, לכל הפחות, צריכה להתקיים מסירה "מפה לאוזן" – זהו השלב הראשון של הלימוד הנכון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כתוב:"ישרים דרכי ה'". חלק טועים יותר, חלק טועים פחות, אבל "אין צדיק בארץ אשר יעשה טוב ולא יחטא". מקומה של הנשמה במערכת האדם הראשון קובע מראש במה ועד כמה האדם יטעה. על האדם להשלים עם עובדה זו, לקבלה וללכת מעליה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עליי להיות מכוון לבורא דרך המורה והקבוצה, להמעיט במלחמות עם עצמי, עם האגואיזם והבלבול, אלא להשקיע יותר מאמצים להידבק במורה ובקבוצה. כשאני נאבק עם עצמי, אני נלחם עם רוחות רפאים, ואילו כשאני נדבק במורה ובקבוצה, אני מפזר את האשליות האלה. הכול יתוקן על ידי החיבור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא ניתן להתקדם, מבלי ליפול ולקום. האדם מתקדם צעד קדימה ונופל, כדי להכיר בדיוק את מה שעליו לכנות "נפילה", ובכך לעשות צעד קדימה. ההתקדמות מתרחשת רק בצורה כזאת: אחרי מצב טוב תמיד מתרחשת נפילה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו מרגישים בתוך הרצון, שאנו כאילו קיימים בעולם הזה בין מילארדי בני אדם, מוקפים בקבוצה ובחברים, בליווי המורה. הבורא מצייר לי את התמונה הזאת, ואני חייב "לאזן" בין כל מרכיביה בצורה נכונה, ואז אוכל לפעול נכון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אל לאדם להתפזר על בירורים של למה ובשביל מה הכול קיים – עליו להשתוקק כמה שיותר למטרה ולדביקות בבורא. כשהאדם ירכוש את תכונת ההשפעה, האיחוד והאהבה, הוא יוכל לצרף בהדרגה את כל העולם לדביקות הזו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest