דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא ניתן להבין איך בנוי המחשב, על סמך נַגָּד או טרנזיסטור אחד שנשלף מתוכו. אם אנו מרגישים נחיצות להתרחב ולהתחיל לחשוב על כל הקבוצות שבעולם – זהו סימן לכך, שאנו מוכנים להגיע לחיבור בעשירייה במדרגה גבוהה יותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו עובדים על הרחבת האיחוד (הכלי) העולמי שלנו. כדי להתחבר לעשירייה בצורה נכונה, בדיוק ובכוח פנימיים גדולים יותר, תוך בירור פרטים נוספים. כדי לגלות את הבורא בתוך הכלי בסופו של דבר, עלינו לדאוג למעגל רחב יותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התיקונים נמצאים למעלה מהדעת וממאוויי האגואיזם. עבודתנו היא לחזור ל"אין עוד מלבדו". במקום שהבורא חסר, עליי להשלימו. אם איני מצליח להשלים – עליי לבקש סליחה ולדרוש כוחות, הבנה, רגישות, כדי לראות את האפשרות לתיקון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בימי הסליחות, אנו מבקשים סליחה על חוסר היכולת לבטל את האגואיזם שלנו לטובת האיחוד בינינו.
כל פעולותנו פשוטות, אך בזכות פעולות כאלה, והמאמץ הקבוע לבטל את עצמנו ולהגיע לחיבור בינינו, אנו מגיעים לעליות ולהשגות רוחניות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כדי להבין איך פועלת המערכת, עלינו לסלול את חוטי החיבור, את ערוצי הקשר בינינו. לא ניתן ללמוד על אופן תפקוד הגוף לפי אחד התאים שלו. לא ניתן להבין אפילו את ייעודו ותפקידו של התא, שהרי הוא חלק מהאורגניזם הכללי, ומערכות התא פועלות לשם החיבור עם האחרים.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest