דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל העולם – הוא הרצון שלי. אני רואה בו דווקא את מצבי, והוא – העולם שלי. אם אשנה את רצונותיי, את תכונותיי – העולם, שאני מתאר לעצמי, ישתנה. זה אומר, שעליי להבין ולהתעניין בתיקון העולם, למלא את חסרונו ולהתפלל בעבורו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני מבטל את עצמי, במה שאני מחשיב בי לאגואיסטי – את ה״אני״ שלי, ומקבל מהבורא את מה שהוא הוא הופך בי לאלטרואיסטי – "האני" שלו:
1. אני מבטל את עצמי לחלוטין.
2. במקום זאת, אני מקבל את תכונת הבורא.
כל זה מתרחש בקבוצה. אני מזמין אתכם לעיבור הרוחני..

תוצאת תמונה עבור טוויטר השפעתי על הסביבה קובעת את מה שאקבל ממנה, את הצורה שהקבוצה תקבל, את הצורה שהעולם יקבל, את הצורה שאני אקבל.
הסביבה – היא התמונה שהבורא מצייר לי. לכל אחד תמונה משלו ואיננו מסוגלים לשלב ולהשוות בינהן. בהשפעתי על הסביבה, אני משפיע על עצמי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עליי להיות בקבוצה שיכולה לעזור לי לשנות את רצונותיי לגבוהים ככל שניתן. אז ארגיש את עצמי נמוך יותר ויותר, ולכן אשאף לעלות גבוה ככל שניתן, בכדי לעלות ולראות עולמות גבוהים יותר ויותר. כל תמונה שאני רואה נקראת "עולם".

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אני נכלל בקבוצה ומקבל ממנה רצונות גבוהים יותר מהרצונות הפרטיים האגואיסטיים שלי, אזי אני מתחיל לראות את העולמות כעולים כל הזמן, כלומר עולמות עליונים. כל עבודתי בעבור הסביבה – הינה עבודה בעבור עצמי. בצורה כזאת, אני מעלה ומגדל את עצמי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל פעולותיו של האדם צריכות להיות מכוונות להשפעה ולתועלת לרעהו – זהו התנאי לדביקות שלימה של האדם בבורא. על האדם לשנות את כיוון פעולותיו להשפעה בלבד, בכדי להשפיע בדרך טובה, להכניס כוח חיובי. אז נתקרב לבורא ונרגיש אותו כשוטף אותנו יותר ויותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו מרגישים חושך בחברים, כיוון שאנחנו נבדלים זה מזה. אולם אין זהו חושך אלא האחוריים של האור, המכוונים אותנו אל הבורא. אין חבר נאמן יותר מאשר החושך. תחזיק בו, שהרי רק הוא יביא אותך אל האמת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר החושך עוזר לא לאבד את הראש ממה שקיבלנו ברגשות ובשכל. השכל והלב אינם פועלים, רק החושך פועל, וזוהי עזרה עצומה. החושך – הוא בריאה חדשה. הבורא הוליד את החושך. החושך מכוון אותנו לכיוון הנכון וקושר אותנו לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עשירייה, אלו עשרה אנשים, שכל אחד מהם מוכן לוותר על עצמו בכדי להכנס בין האחרים כתומך בהם בלבד. הוא לא דורש דבר בעבור עצמו, אלא רק מחפש מקום לעבודה. ואז הוא הופך לחוט תפירה אשר תופר את כולם יחד. ובכך הוא משפיע נחת רוח לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העיקר עבורי, הוא שלחברים יהיו רצונות שאותם הם מוכנים למסור לי בכדי שאני אתפור אותם יחד, מתוך ההשקעה שלי בעבודה הזו. ואני רוצה בעבודה כזו בלבד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במצב של בלבול, על האדם לצאת מעצמו ולהבין את האופן שבו עליו להתחבר עם אחרים מחוץ לו, עד להרגשה של מציאות חדשה בתוך החיבור. כל השיטה טמונה ביציאה מעצמו אל החברים. בדרכו אליהם, האדם ימצא אור. החברים יוצאים אל האדם, והוא יוצא אליהם. בצורה כזאת הם עוזרים זה לזה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר אני מוכן להדבק בנקודת הקשר עם הבורא, ללא שום רווח לעצמי, בביטול האגו – מתחיל להתפתח מתוכה הקשר הזאת כלי של השפעה. כל מה שלמעלה מנקודת הביטול יהפוך לחסדים, להשפעה. כך נבנה הכלי דהשפעה, שבו ארגיש את אור החכמה בעל מנת להשפיע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההתנגדות הגוברת של החברה למערכת הגלובלית והאינטגראלית של הטבע, מובילה אותנו לירידה בייצור, לאבטלה, לירידה ברמת החיים, לארגון מחדש בעל כורחנו של המערכות הפיננסיות, לחיסכון של כולם בכולם ובכל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חינוך הווטסאפ לא עובד! בני הנוער בצרה. הם יודעים לדבר, אך לעיתים קרובות הם לא יודעים לתקשר. הם גדלים, אך לעיתים קרובות הם לא מתפתחים. הם חיים בחברה, אך הם רואים אותה מפוררת. אדם שנכנס לחיים חייב ללמוד להבין את עצמו ואת הסובבים אותו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא ניתן להגיע להסכם עם האויבים! אנשים שעובדים עם האויבים, מתחילים לחשוב כמותם. וגם נוטים לאידאולוגיה של האויב…

תוצאת תמונה עבור טוויטר ישראל – ״לי-ראש״. בכך שהם מתקנים את עצמם הם מתקנים את כל הגוף של הנשמה הכללית, כלומר את כל יתר העמים.
המטרה העיקרית היא תיקון הגוף.
הגוף אינו יכול לתקן את עצמו בעצמו, אלא רק באמצעות תיקון ישראל, הראש. ישראל קיים רק לשם הקשר עם אומות העולם.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest